Jump to content

Silver-Blade signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat vinden jullie van mijn nieuwe signature en avatar? ^_^

Sig:

V1:

2mhyaeg.jpg

V2:

16k5kz8.jpg

fmmgyw.jpg

Persoonlijk vind ik V1 mooier gelukt, omdat de kleuren wat duidelijker uitkomen. V2 vind ik ook wat te druk.

Wat vinden jullie? :)

Bewerkt: door Silver-Blade
Geplaatst:

Ik vind de V1 ook mooier, dat zwart-witte past er ook niet zo bij in de V2. Ik vind de achtergrond erg cool, het ziet er echt uit als een houten bord met een tekst erop. Een erg geschikt lettertype ook. :) Het is aan de randen misschien nog wel ietsjes te druk, en bij de s is het wat te donker. Verder gewoon helemaal toppie!

Geplaatst:
Ik vind de V1 ook mooier, dat zwart-witte past er ook niet zo bij in de V2. Ik vind de achtergrond erg cool, het ziet er echt uit als een houten bord met een tekst erop. Een erg geschikt lettertype ook. :) Het is aan de randen misschien nog wel ietsjes te druk, en bij de s is het wat te donker. Verder gewoon helemaal toppie!

Ik vind 't wel vetjes eigenlijk :$ Idd V1 mooier dan V2. Alleen op de avatar is de S niet zo overduidelijk, maar ook dat heeft wel weer wat.

Geplaatst:

Best netjes plaatje voor een beginnende met Photoshop. Ik heb beter gezien maar vind deze wel mooi. Achtergrond bji #2 is een beetje druk inderdaad maar sommige brushes daar zijn zeker niet misplaatst, alleen aan de rechter kant wordt het overheersend en daardoor krijgt het ook zijn naam als volle sig.

Veel succes met Photoshop in ieder geval! :)

Geplaatst: (bewerkt)
Best netjes plaatje voor een beginnende met Photoshop. Ik heb beter gezien maar vind deze wel mooi. Achtergrond bji #2 is een beetje druk inderdaad maar sommige brushes daar zijn zeker niet misplaatst, alleen aan de rechter kant wordt het overheersend en daardoor krijgt het ook zijn naam als volle sig.

Ben je tegenwoordig nog steeds een beginnende met 6 jaar ervaring? :?:7

Voor alle duidelijkheid, ik was eerst Bellic :puh: Waar haal je trouwens vandaan dat ik een beginner ben? :puh:

@de rest: Tnx voor de complimentjes :D

Bewerkt: door Silver-Blade
Geplaatst:

Beginnende? Pardon!! Weetje wel tegen wie je het hebt?

Ik vind hem erg mooi gelukt alleen is niet niet echt mijn stijl van signatures.

Wat tomhagen ook zegt het is net echt!

8/10

!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...