Indycar series Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Hey, Ik speel sinds kort NFS Carbon, en heb al zeer veel beloningskaarten. Moet er nog een paar van achtervolgingen enzovoorts. Maar nu heb ik een probleem: Ik weet niet hoe ik geflitst kan worden met 305 en 321 km/h. Heb je daarvoor een speciale track en auto nodig??? Want ik rijd steeds nét geen 300 km/h. Ik zou het enorm jammer vinden als ik de hele game uitspeel op die 2 kaarten na dan. Groeten, Indycar series Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Hey,Ik speel sinds kort NFS Carbon, en heb al zeer veel beloningskaarten. Moet er nog een paar van achtervolgingen enzovoorts. Maar nu heb ik een probleem: Ik weet niet hoe ik geflitst kan worden met 305 en 321 km/h. Heb je daarvoor een speciale track en auto nodig??? Want ik rijd steeds nét geen 300 km/h. Ik zou het enorm jammer vinden als ik de hele game uitspeel op die 2 kaarten na dan. Groeten, Indycar series Door te draggen achter een teammaat laat je toe enorme snelheiden te halen, dit is de enige manier die ik weet, veel succes . Reageren
Indycar series Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Hey,Ik speel sinds kort NFS Carbon, en heb al zeer veel beloningskaarten. Moet er nog een paar van achtervolgingen enzovoorts. Maar nu heb ik een probleem: Ik weet niet hoe ik geflitst kan worden met 305 en 321 km/h. Heb je daarvoor een speciale track en auto nodig??? Want ik rijd steeds nét geen 300 km/h. Ik zou het enorm jammer vinden als ik de hele game uitspeel op die 2 kaarten na dan. Groeten, Indycar series Door te draggen achter een teammaat laat je toe enorme snelheiden te halen, dit is de enige manier die ik weet, veel succes . Bedankt man, het is me eindelijk gelukt. Haalde meteen 339 km/h. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.