Miek Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Hooi! Gisteren gooide er iemand de joystick van mijn Sony Ericsson W200 in de cola, waarna ik die ging gaan afspoelen onder de spoelbak. Jammer genoeg glipte hij uit mijn handen en is hij voorgoed weg in de riolering. Mijn vraag is nu waar ik in België of Nederland een nieuwe joystick kan bestellen/kopen. Het gaat om deze joystick: En dit is de mijn mobiel, de joystick ziet er iets anders uit. Of natuurlijk, als je een joystick hebt liggen (van een vroeger mobieltje die kapot is ofzo) kunnen we ook altijd onderhandelen via PB. Bewerkt: 19 augustus 2009 door Miek Reageren
Sentasi Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik heb nog ergens een ongebruikte SE liggen die al maanden stof verzamelt.. Ik kan wel is kijken of ik die joystick er fatsoenlijk uit kan krijgen. Tis wel een ander type, een cybershot K nogwat nogwat, ik weet niet of ze hetzelfde zijn? Reageren
Miek Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik heb nog ergens een ongebruikte SE liggen die al maanden stof verzamelt..Ik kan wel is kijken of ik die joystick er fatsoenlijk uit kan krijgen. Tis wel een ander type, een cybershot K nogwat nogwat, ik weet niet of ze hetzelfde zijn? Een foto posten kan handig zijn, voor de rest kunnen we dan afspreken via PB . Reageren
Sentasi Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Even op Google gezocht, en het gaat om deze telefoon, een K800i dus. Ik heb hem nu niet bij me, als ik hem eruit krijg zal ik wel een foto van dat dingie maken, dan kun je kijken of ie evt. past. Zal rond morgenavond zijn denk ik. Reageren
Miek Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Even op Google gezocht, en het gaat om deze telefoon, een K800i dus. Ik heb hem nu niet bij me, als ik hem eruit krijg zal ik wel een foto van dat dingie maken, dan kun je kijken of ie evt. past. Zal rond morgenavond zijn denk ik. Ik weet niet of hij gaat passen, hij ziet er nogal groter uit. Maak er als je hem hebt wat foto's van. Nog mensen? Reageren
flippie13 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik heb je een PB gestuurd met verdere info over mijn mobiel Reageren
Sentasi Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Misschien kun je ook hier even kijken, mss dat ze daar ook onderdelen voor jouw type telefoon hebben. Reageren
Miek Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Nee, ik heb al overal gezocht en nergens hebben ze die joystick. Maar flippie wil zijn mobiel gratis naar mij opsturen met de joystick! Dus dat ziet er al zeer goed uit. EDIT: weet trouwens iemand hoe flippie die GSM moet opsturen naar me? We hebben allebei geen idee hoe het moet. Bewerkt: 19 augustus 2009 door Miek Reageren
Sentasi Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Je kunt daarvoor op ieder postkantoor doosjes kopen, die de inhoud beschermen. Even voldoende frankeren, en ze versturen het voor je. Zal al met al een paar euro zijn denk ik. Reageren
flippie13 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik heb het al gevoden hoor Mijn mobiel valt onder de maximum maten en gewicht, dus ik heb alleen nog wat postzegels en een envolop nodig En als miek weer ff terug online kan komen, en zo zijn adres wilt vertellen, doe ik hem voor 6en nog op de post XD Meer informatie over brieven naar het buitenland Reageren
Sentasi Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Gast, wil je nu serieus een telefoon in een enveloppe versturen? Zo kun je er donder op zeggen dat ie kapot gaat, of onderweg verdwijnt. Reageren
Wienish Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Flippie, als je nog een mobiel kwijtkan he: het bandje van mijn klaptelefoon die ervoor zorgt dat hij niet tever openklapt en dus mogelijk openbreekt is ook weg :$ Reageren
flippie13 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Flippie, als je nog een mobiel kwijtkan he: het bandje van mijn klaptelefoon die ervoor zorgt dat hij niet tever openklapt en dus mogelijk openbreekt is ook weg :$ Ikkuh, heb geen klap mobieltjes :$ En dit mobieltje is toch al 4 jaar oud, gaat nieteens meer aan, maar het joystickje zit er nog wel goed in, en is nog compleet En voor alleen zon joystickje Miek 5 euro te laten betalen kan ik ook niet doen toch Reageren
Wienish Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Flippie, als je nog een mobiel kwijtkan he: het bandje van mijn klaptelefoon die ervoor zorgt dat hij niet tever openklapt en dus mogelijk openbreekt is ook weg :$ Ikkuh, heb geen klap mobieltjes :$ En dit mobieltje is toch al 4 jaar oud, gaat nieteens meer aan, maar het joystickje zit er nog wel goed in, en is nog compleet En voor alleen zon joystickje Miek 5 euro te laten betalen kan ik ook niet doen toch Mij 5 euro laten betalen voor zo'n rubbertje kun je toch ook niet doen? :$ Ow, geen klapmobieltjes.. Iets anders is ook goed? XD Nee joh, maak je niet dik Nice geregeld Miek! Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Gast, wil je nu serieus een telefoon in een enveloppe versturen? Zo kun je er donder op zeggen dat ie kapot gaat, of onderweg verdwijnt. Dude, een beetje bubbeltjes plastic er in en het gaat goed. Ik haal wel eens games uit Japan e.d., ook bijna altijd in enveloppen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.