Jump to content

Pop-up toestaan-annuleren


Visser23

Recommended Posts

Beste forummetjes :)

Ik heb een probleempje. Als ik bepaalde programma's opstart krijg ik een pop-up waar ik uit twee opties kan kiezen. Annuleren, of toestaan. Print screen werkt niet in die pop-up dus een screen maken kan niet. Maar het volgende staat erboven: Voer het programma niet uit tenzij u weet waar het vandaan komt of eerder hebt gebruikt.

Door dit doet een andere programmatje het niet, aangezien ie (het gaat nu even over een game) een game direct moet kunnen opstarten. Hoe kan ik deze pop-up verwijderen? :)

Het gaat dus om Vista ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je hem niet toevallig illegaal gedownload of zoiets? Dan is er namelijk met sommige bestanden getweakt en dan kan het heel misschien dit soort dingen opleveren. Ik weet het niet zeker, maar dat is werkelijk het enige wat ik kan bedenken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt waarschijnlijk dit:

post-114284-1250705800.jpg

Je kan dit wegkrijgen door het vinkje bij 'Altijd waarschuwen voordat dit bestand wordt geopend' uitvinken. Dit komt omdat het niet digitaal ondertekend is.

Mvg, BV_1993

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je hem niet toevallig illegaal gedownload of zoiets? Dan is er namelijk met sommige bestanden getweakt en dan kan het heel misschien dit soort dingen opleveren. Ik weet het niet zeker, maar dat is werkelijk het enige wat ik kan bedenken. ;)

Is niet illigaal.

Daarnaast, dat scherm hierboven ziet er niet zo uit. Ik kan die optie niet kezen, en daarnaast staat het zo:

tekst zoals ik zei

ANNULEREN

TOESTAAN

(informatie)

Ander schermpje dus ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker of het zal werken, maar volgens mij moet je het Gebruikersaccountbeheer uitschakelen. Dit doe je door op je avatar te klikken bij het Start-venster (zie screen) en daarna op Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen. Daarna volg je gewoon de ene stap en het probleem is hopelijk opgelost?! :)

startava.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...