Remi-X Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Hallo Ik ontvang zonet een E-mail, maar met nogal een raar onderwerp. Geen idee of dit te vertrouwen is. Alleen, normaal verwijder ik dit soort mails, maar stel ik win echt iets? Wat dan? Weg prijs Openen of weg gooien? Wat zal ik doen? Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Weggooien. Zie Scamdex. Reageren
Moorhuhn Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Openen natuurlijk! Nee, natuurlijk niet. Het enige wat je zult winnen is 200.000 euro aan virussen. E-mails met virussen proberen met dat soort teksten juist slachtoffers te maken. Raar dat je zoiets niet inziet.. Als ze echt een prijs voor je hebben dan doen ze dat vast niet op deze manier. Maar als je het toch wilt openen moet je dat zelf weten.. Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Meet my friend, the trashcan! Ik krijg ook altijd van die onzin. Gewoon verwijderen. Tenzij je je eigen hebt opgegeven voor iets. Heb je je eigen niet aangemeld, dan kun je ook niks winnen Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 NOOIT OPENEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! deet ik eens maar ik kon een nieuwe PC kopen door dat virus Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2009 (bewerkt) Jóh, ben daar allang al achter hoor Dankzij post van het stofzuigertje, bedankt voor het wegnemen van die stof Bewerkt: 3 september 2009 door Remi-X Reageren
Beagle Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 (bewerkt) Alleen, voor mijn weten, kan een e-mail openen geen kwaad. Je moet ook daadwerkelijk een bestand downloaden, of wat dan ook, voordat je de pineut bent.. Maar eigenlijk kan je deze berichten altijd wel weggooien, als 't je niet interesseert Bewerkt: 3 september 2009 door Beagle Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Volgens mij kan het wel kwaad. Je kan namelijk dingen als VBScripts ook gewoon in HTML zetten (en dan heb ik het over de .vbs bestanden, en niet Visual Basic), die dan weer dingen kan doen die je niet wilt. Of deze mail dat heeft weet ik natuurlijk niet, maar ik hoef het ook niet te weten Reageren
vice Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 (bewerkt) Via hotmail zit er denk ik wel een beveiliging op in het toevoegen van bestanden, maar volgens mij kreeg je die mail niet op hotmail (zo ziet mijn Hotmail er anders niet uit ). Edit: Oeps :$ ik zie net dat dit topic niet meer zo actueel is (denk ik toch), kan iemand mijn post verwijderen of zo? Ik dacht dat het topic nog wel vrij recent zou zijn omdat ik het nog op de eerste pagina terugvond dus lette ik niet op de datum.. Bewerkt: 11 september 2009 door vice Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Ik heb Gmail, schijnt veiliger te zijn dan Hotmail. Of dit waar is, weet ik niet Reageren
GwnHugo Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Ik heb Gmail, schijnt veiliger te zijn dan Hotmail. Of dit waar is, weet ik niet Bij mij helpt het wel, maar dan tegen spam. Ik heb haast nooit spam. Maar of het nou echt veiliger is vraag ik me af. Reageren
Dvt Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 NOOIT OPENEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!deet ik eens maar ik kon een nieuwe PC kopen door dat virus Je kunt geen virussen krijgen door mails te openen, mits je de afbeeldingen altijd op 'Blokkeren' zet en je nooit bijlages opent... Reageren
Sublime Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 NOOIT OPENEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!deet ik eens maar ik kon een nieuwe PC kopen door dat virus Je kunt geen virussen krijgen door mails te openen, mits je de afbeeldingen altijd op 'Blokkeren' zet en je nooit bijlages opent... erg wijs gezegd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.