Jump to content

E-Mail: Vertrouwen of niet?


Remi-X

Recommended Posts

Hallo :)

Ik ontvang zonet een E-mail, maar met nogal een raar onderwerp. Geen idee of dit te vertrouwen is. Alleen, normaal verwijder ik dit soort mails, maar stel ik win echt iets? Wat dan? Weg prijs :7

post-85546-1250705112_thumb.jpg

Openen of weg gooien? Wat zal ik doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Openen natuurlijk!

Nee, natuurlijk niet. Het enige wat je zult winnen is 200.000 euro aan virussen. :puh: E-mails met virussen proberen met dat soort teksten juist slachtoffers te maken. Raar dat je zoiets niet inziet..

Als ze echt een prijs voor je hebben dan doen ze dat vast niet op deze manier. Maar als je het toch wilt openen moet je dat zelf weten..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Alleen, voor mijn weten, kan een e-mail openen geen kwaad. Je moet ook daadwerkelijk een bestand downloaden, of wat dan ook, voordat je de pineut bent..

Maar eigenlijk kan je deze berichten altijd wel weggooien, als 't je niet interesseert :puh:

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan het wel kwaad. Je kan namelijk dingen als VBScripts ook gewoon in HTML zetten (en dan heb ik het over de .vbs bestanden, en niet Visual Basic), die dan weer dingen kan doen die je niet wilt. Of deze mail dat heeft weet ik natuurlijk niet, maar ik hoef het ook niet te weten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Via hotmail zit er denk ik wel een beveiliging op in het toevoegen van bestanden, maar volgens mij kreeg je die mail niet op hotmail (zo ziet mijn Hotmail er anders niet uit :puh: ).

Edit: Oeps :$ ik zie net dat dit topic niet meer zo actueel is (denk ik toch), kan iemand mijn post verwijderen of zo? Ik dacht dat het topic nog wel vrij recent zou zijn omdat ik het nog op de eerste pagina terugvond dus lette ik niet op de datum..

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

NOOIT OPENEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

deet ik eens maar ik kon een nieuwe PC kopen door dat virus

Je kunt geen virussen krijgen door mails te openen, mits je de afbeeldingen altijd op 'Blokkeren' zet en je nooit bijlages opent... :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

NOOIT OPENEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

deet ik eens maar ik kon een nieuwe PC kopen door dat virus

Je kunt geen virussen krijgen door mails te openen, mits je de afbeeldingen altijd op 'Blokkeren' zet en je nooit bijlages opent... :ch:

erg wijs gezegd _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...