daflaar Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 hallo heb een server xD en zag laatst een server met huizen die je kan kopen zoiets wil ik ook op mijn server waar kun ik zoiets downloaden ?
daflaar Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 forum.sa-mp.com als ik huis download en in mijn spel gaat zie ik de huis moet je bepaalde code intypen maar ik wil dat andere mensen en ik zelf kunt kopen en niet codes intypen
David22 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Zelf scripten. Op dit forum zijn genoeg tutorials te vinden, en als je die combineert kan je redelijk goed zoiets zelf maken.
mosweg Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb er ook een zelf gemaakt, Ik heb nu precies wat ik in gedachten had en zelfs meer. Ook weet ik precies wat erin staat en de limieten en wat ik kan veranderen. Toen ik eenmaal bezig was met property's had ik direct huizen business en public buildings gescipt, Kombineer een paar tutorials en je hebt er een. Bewerkt: 20 augustus 2009 door mosweg
daflaar Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Zelf scripten. Op dit forum zijn genoeg tutorials te vinden, en als je die combineert kan je redelijk goed zoiets zelf maken. welke TUT?
Sandra Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Tip: Kijk verder dan je neus lang is en lees de stickied topics. =>Pawn Master Tutorial List<=
D-V-D-K Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) Beginner scripters: Begin Klein A.u.b! Je gaat toch ook geen hele auto in elkaar zetten als je geeneens weet wat een schroefje is? Als je een volledig House-Systeem wilt maken met interiors, en die alles opslaat, met icoontjes, en text, heb je toch wel professionele kennis nodig minimaal. Jij daarin tegen weet nog geeneens hoe je een .pwn file maakt. Is niet bedoelt om af te kraken maar ik word echt pissig op mensen die meteen heel groot willen beginnen als ze nog niks weten. Bewerkt: 21 augustus 2009 door D-V-D-K
Crusher!! Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 DVDK komt ook es uit zijn huisje maar je hebt well gelijk. kijk anders @ forum.sa-mp.com daar staat vast wel wat tusse
daflaar Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Beginner scripters: Begin Klein A.u.b!Je gaat toch ook geen hele auto in elkaar zetten als je geeneens weet wat een schroefje is? Als je een volledig House-Systeem wilt maken met interiors, en die alles opslaat, met icoontjes, en text, heb je toch wel professionele kennis nodig minimaal. Jij daarin tegen weet nog geeneens hoe je een .pwn file maakt. Is niet bedoelt om af te kraken maar ik word echt pissig op mensen die meteen heel groot willen beginnen als ze nog niks weten. .pwn weet ik wel en ja ik heb gescript , je weet niks over mij :S
Crusher!! Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Nope, daarom stel ik voor dat JIJ een topic gaat maken met de naam "Het levens verhaal van Daflaar". zo komen we wel wat over je te weten
daflaar Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Nope, daarom stel ik voor dat JIJ een topic gaat maken met de naam "Het levens verhaal van Daflaar". zo komen we wel wat over je te weten maar dat doe ik niet dat ga jij toch ook niet doen
Crusher!! Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Dan komen we niks over je te weten. dus kan je je er daaar weer aan ergenen zoals een paar posts omhoog
Sandra Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Goed, dit gaat nergens meer over. We hebben geholpen wat we helpen konden. Tijd dus voor een slotje. Niet mee eens? Stuur me een PB
Recommended Posts