propje400 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) lol ik heb mezelf verbannen voor een test xD maar nu weet ik niet hoe ik mezelf moet unbannen (nooit eerder gebruikt xD) [Edit] kent iemand toevallig dit account/admin systeem: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=40940.0 zo jah, hoe moet ik toevoegen dah hij ook de score bewaard Bewerkt: 19 augustus 2009 door propje400 Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 In de map van je server vind je normaal gezien een bestandje 'samp.ban' (als dat er niet is en je gebruikt Windows Vista moet je bovenaan even op compatibiliteitsbestanden drukken). Verwijder dit bestand of haal je eigen ip tussen de bans uit. Reageren
David22 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 In de map van je server vind je normaal gezien een bestandje 'samp.ban' (als dat er niet is en je gebruikt Windows Vista moet je bovenaan even op compatibiliteitsbestanden drukken).Verwijder dit bestand of haal je eigen ip tussen de bans uit. ... of start de remote console en typ unbanip 127.0.0.1 Reageren
propje400 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 danku, ik had samp.ban al gevonden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.