Jump to content

Autoschade


GTAKevin023

Recommended Posts

Ik weet dat in gta IV de autoschade heel erg realistisch is. Maar hoe kapot kunnen die auto's eigenlijk? Vertel hieronder hoe erg jij wel eens een auto kapot hebt gemaakt in gta IV. Maar wel zo dat de auto nog niet ontplofte.

Mijn verhaal: Ik was een keer aan het rommelen met een rocketlauncher en toen knalde de raket tegen een muur waar vlakbij een auto stont. De hele achter zijkand was helemaal plat. En hij onplofte niet :bonk:

En ik had een keer dat ik met een politie auto crashte en hij ontplofte niet maar de sirene deden het niet meer zo lekker zoals het hoorde te gaan :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jvj

    23

  • Tommy-Vercetti

    8

  • GTAKevin023

    6

  • Phoenyxar

    6

Ik weet dat in gta IV de autoschade heel erg realistisch is. Maar hoe kapot kunnen die auto's eigenlijk? Vertel hieronder hoe erg jij wel eens een auto kapot hebt gemaakt in gta IV. Maar wel zo dat de auto nog niet ontplofte.

Mijn verhaal: Ik was een keer aan het rommelen met een rocketlauncher en toen knalde de raket tegen een muur waar vlakbij een auto stont. De hele achter zijkand was helemaal plat. En hij onplofte niet :bonk:

En ik had een keer dat ik met een politie auto crashte en hij ontplofte niet maar de sirene deden het niet meer zo lekker zoals het hoorde te gaan :D

Ik heb een auto laten ontploffen en daarnaast reed een Pinnacle voorbij waar iemand was opgereden,

de achterkant was nog geen halve meter breed en reed ook voor geen halve meter :7 .

Ook al een Primo de afmetingen van een Futo doen aannemen ^_^ .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik een keer langs de schommel was gegaan was mijn auto misschien wel 1/4 korter geworden en de achterkant stond helemaal omhoog :schater: . En ik had een paar ingedeukte wielen.

Tip: Als je een echt misvormde auto wilt krijgen moet je is een keer naar de schommelglitch gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik een keer langs de schommel was gegaan was mijn auto misschien wel 1/4 korter geworden en de achterkant stond helemaal omhoog :schater: . En ik had een paar ingedeukte wielen.

Tip: Als je een echt misvormde auto wilt krijgen moet je is een keer naar de schommelglitch gaan.

Wat is een schommelglitch?

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik een keer langs de schommel was gegaan was mijn auto misschien wel 1/4 korter geworden en de achterkant stond helemaal omhoog :schater: . En ik had een paar ingedeukte wielen.

Tip: Als je een echt misvormde auto wilt krijgen moet je is een keer naar de schommelglitch gaan.

Wat is een schommelglitch?

De schommelglitch is een schommel in South Slopes,

die een auto katapulteerd door een fout in de Physics.

Zoek maar op Youtube voor meer informatie ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Auto Schade is vooral leuk als je een auto tegen een muurtje zet en dan met een Phantom of Biff er tegen aan gaat rijden.

Zo werd mijn Dilletante minder als 1 meter breed :7

Hoe denk je dat ik ooit een Primo(met bestuurder :7 ) de grootte vn een Futo heb doen aanenemen :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een keer een superGT,

Ging onder de vliegtuigen doorrijden,

Toen ging ik tegen muren oprijden.

En toen nog maar even naar de SchommelGlitch,

Nouja uiteindelijk had ik 2 ingedeukte wielen,

Dak was er zowat af,

Zwarte rook,

Alle banden lek,

ETC

Een infernus wil nogal snel kapot gaan!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een brandweerauto gebruikt om een andere auto tot gort te hengsten tegen een muur, is het handig dat je met de spuit op het dak kan blussen, als de auto in brand vliegt.

Daarna kan je weer verder gaan met de auto te mollen, totdat deze weer begint te branden, et. etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...