Jump to content

Autoschade


GTAKevin023

Recommended Posts

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jvj

    23

  • Tommy-Vercetti

    8

  • GTAKevin023

    6

  • Phoenyxar

    6

Ik ben eens met een auto op de "Glitchschommel" gereden, ik schoot weg en hij was helemaal ingedeukt maar hij reed nog.(Tegen 1km/h.)

Als je goed wil rijden, geef gas terwijl je de handrem vasthoud en los de handrem. Je wagen boost eventjes sneller vooruit. Blijf deze handeling herhalen als je wil blijven rijden 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Of gewoon niet schuin ergens tegenaan rijden. Gewoon alleen maar recht. Never nooit dat je wielen blokkeren! 100% zekerheid. Zorg wel dat je echt RECHT ergens tegenaan rijd, als je maar een klein beetje scheef gaat kunnen je wielen alsnog gewoon blokkeren xD

Link to comment
Delen op andere websites

Of gewoon niet schuin ergens tegenaan rijden. Gewoon alleen maar recht. Never nooit dat je wielen blokkeren! 100% zekerheid. Zorg wel dat je echt RECHT ergens tegenaan rijd, als je maar een klein beetje scheef gaat kunnen je wielen alsnog gewoon blokkeren xD

Ik vind het wel iets hebben als die wielen schuin in hun kassen zitten. :puh:

Het volgende is me maar één keer overkomen: ik deed alle stuntjumps voor de trophy 'Dare devil'. Het was bij deze jump:

Stunt Jump 25

Waar de Red Wing Avenue uitkomt op de Pumbbob Avenue in Acter Industrial Park, in Alderney, zie je ten noorden van deze T-splitsing een hek met daarachter twee betonnen goten of rijbanen in verwaarloosde toestand die geleidelijk omhoog lopen. Rij over de linker goot die aan het einde nog iets verder stijgt, dit is de schans voor Stunt Jump 25. Voor een geldige sprong dien je over de Tinderbox Avenue in Tudor te springen en te landen op een bedrijfsterrein langs deze laan, op of rond een laag gebouwtje dat daar staat.

Ik reed dus met een taxi (geen cabby) de jump. Ik landde zo hard, dat m'n rechterachterwiel zeker 30cm dieper in de kas zat(naar omhoog). Toen ik verder reed, zag ik dat wiel de gele carrosserie overlappen. De vering was kapot, door de impact. :D

Zie deze Sabre GT :puh:

naamloos3.jpgnaamloos2j.jpgnaamloosrm.jpg

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik een keer langs de schommel was gegaan was mijn auto misschien wel 1/4 korter geworden en de achterkant stond helemaal omhoog :schater: . En ik had een paar ingedeukte wielen.

Tip: Als je een echt misvormde auto wilt krijgen moet je is een keer naar de schommelglitch gaan.

Waar is die?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb pas geleden een keer met een bus op volle snelheid een feltzer redelijk kort gemaakt, het mooie hiervan was dat hij totaal geen schade had, er alleen veel korter uitzag. gewoon een bus jatten vlakbij de helitours, en dan kun je de hele weg (die aan het oosten tegen het park aan ligt) gebruiken om vaart te maken. je begint dan ten noord-oosten van het park, en als je dan richting het zuiden rijdt, kun je mits je alle voertuigen uitwijkt een flinke vaart opbouwen op deze weg. ik kon toevallig de eerder genoemde Feltzer die voor het stoplicht stond te wachten recht tegen die blokken van de wegwerkzaamheden rijden. ik had er volgens mij een filmpje van gemaakt, dus als ik vanavond thuis ben (zit nu op school) zal ik kijken of ik screenshots kan laten zien.

Link to comment
Delen op andere websites

mij is het maar 1 keer gelukt om met de schommelglitch in de lucht te komen elke keer als ik er heen ga wil er maar niets gebeuren

kunnen jullie me helpen :?

Soms doet die schommel het nou eenmaal goed en soms niet. Voor zover ik weet kun je er niks zelf aan doen qua truckjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...