Jump to content

Autoschade


GTAKevin023

Recommended Posts

mij is het maar 1 keer gelukt om met de schommelglitch in de lucht te komen elke keer als ik er heen ga wil er maar niets gebeuren

kunnen jullie me helpen :?

Soms doet die schommel het nou eenmaal goed en soms niet. Voor zover ik weet kun je er niks zelf aan doen qua truckjes.

Je kan het best de linkerschommel pakken, en zelf boek ik het meeste succes tegen de middelste spijl aan.

En de ene auto doet het ook beter dan de andere. Pak een taxi, vliegen verzekerd. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jvj

    23

  • Tommy-Vercetti

    8

  • GTAKevin023

    6

  • Phoenyxar

    6

Je kan het beste voertuigen gebruiken van het merk 'Declasse'

Ik zelf gebruik altijd de DF8-90

De voodoo ook?

De 'Declasse' Voodoo kan je inderdaad gebruiken alleen raad ik hem niet aan.

Vanwege zijn gewicht en omdat hij erg breed is.

Ondanks dat er nergens Declasse op de Voodoo staat noemt de politie radio in IV het een Declasse Voodoo.

Declasse = Chevrolet want de Voodoo is gebaseerd op een Chevy Impala uit 1989 als ik het goed heb.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

ikee net jongee zo mooi...

ik reed zo een beetje rond in de sentinel XS. ging een beetje knallen enzoo ot dat er flinke zwarte rook kwam.

ik belde de brandweer, had ik ff hun brandweerwagen gejat, ging ik steeds tegen die auto aan rammen. en als ie in de fik vloog bluste ik hem snel. dat fikt ie niet meer.

deed ik de auto tegen een muur en maar blijven beuken. poosje later was de auto zo ingedeukt dat ik er niet meer in kon:P

en maar blijven knallen en is ie net helaas ontploft. :cry: R.I.P

Link to comment
Delen op andere websites

ikee net jongee zo mooi...

ik reed zo een beetje rond in de sentinel XS. ging een beetje knallen enzoo ot dat er flinke zwarte rook kwam.

ik belde de brandweer, had ik ff hun brandweerwagen gejat, ging ik steeds tegen die auto aan rammen. en als ie in de fik vloog bluste ik hem snel. dat fikt ie niet meer.

deed ik de auto tegen een muur en maar blijven beuken. poosje later was de auto zo ingedeukt dat ik er niet meer in kon:P

en maar blijven knallen en is ie net helaas ontploft. :cry: R.I.P

En nu in 't nederlands in plaats van zuidafrikaans, Met een vleugje duits :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

teyrhs.jpg

naamloosqi.jpg

naamloohtrs.jpg

Mijn Turismo na een paar 1000 mensen omver gereden te hebben :7 (inclusief botsingen :puh: )

De wielen komen er langs de motorkap koffer uit. De motor bevind zich bij deze sportwagen achteraan.

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

wat d8 je van: een auto neerzetten op een open plek, een heli pakken, heel ver opstijgen, heel snel naar benede gaan, en dan vol op je auto neerkomen. me auto was denkk nog maar half zo hoog zoals hij eerst was xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had m'n Super GT bijna een halve meter korter gekregen toen ik een ramp verkeerd nam, en vervolgens tegen een aantal auto's vloog. :cab:

Het dak had er ook zwaar onder geleden...

Heb geprobeerd een afbeelding te maken, maar als ik op print screen druk, dan krijg ik een zwart scherm. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...