Jump to content

Autoschade


GTAKevin023

Recommended Posts

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jvj

    23

  • Tommy-Vercetti

    8

  • GTAKevin023

    6

  • Phoenyxar

    6

ik heb ook wat zitte klooien met die Schommel glitch.

de uitslagen zijn:

Wel een lastige site om plaatjes fullscreen te zien, het duurt iets te lang... :cab:

Die oranje Infernus is wel leuk! Of is het een Bullet GT? Hij is al zo vervormt...

Bij mij gaat het naar fulscreen gaan niet zo sloom, juist snel:D

maar ik denk dat het aan de computer ligt, deze is spiksplinternieuw :D

Ik weet dat ik ga muggenziften dus dit komt in een spoiler:

Nou ik bedoelde niet zozeer de snelheid van je pc of de internetsnelheid, maar de functionele snelheid. Heel functioneel is met een klik op de foto direct fullscreen/heel groot vergroten.

Bij jouw plaatje klik je, beland je op een site en moet je nog zeker 1 seconde zoeken naar de fullscreen knop, die je dan ook weer moet inklikken.

En hop daar heb je weer 2 nieuwe internetvensters/tabbladen open...

Dat is 4 keer klikken om 1 plaatje wat groter te zien, en ruim 3 seconden tijdverlies.

Bij een plaatje van imageshack klik je 1 keer, en wordt het plaatje in je post zelf vergroot. :cya:

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook nog een, paar keer tegen mensen en autos aangereden en gebotst en nog wat van die schommel-glitch:

ivglitche.jpg

Alleen lukt die schommel-glitch niet goed :(

EDIT: me hoofd stak uit de auto :S

Bewerkt: door grandtheftauto...
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook nog een, paar keer tegen mensen en autos aangereden en gebotst en nog wat van die schommel-glitch:

Alleen lukt die schommel-glitch niet goed boos.gif

EDIT: me hoofd stak uit de auto :S

Zonde van die Patriot.

Ik reed laatst op volle snelheid met een Cavalcade FXT en ik slipte tegen een boom aan.

toen ik echter die boom raakte ''glitchte'' De FXT nogal waardoor mijn bijde achterbanden het chassis waren ingedrukt :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook nog een, paar keer tegen mensen en autos aangereden en gebotst en nog wat van die schommel-glitch:

Alleen lukt die schommel-glitch niet goed boos.gif

EDIT: me hoofd stak uit de auto :S

Zonde van die Patriot.

Ja vind ik ook, maar nu kan ik het beter :D

Link to comment
Delen op andere websites

Net bij een missie in The Ballad of Gay Tony, was het volgensmij 'Going Deep'. Ik moest van dat eiland in het oosten naar Algonquin rijden, maar ik was een beetje moe (irl dan). Dus toen botste ik tegen diverse auto's, met ook nog best hoge snelheid, ik vloog 2 keer over de kop, kwam tegen alle kanten van de brug, en toen rookte mn auto, terwijl hij half ingedeukt was en al het glas eruit was. Maar ik kon nog aankomen op de plek voordat hij in brand vloog :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
toen me auot niet meer wou starte

Dan bel je 911

Wat doen ze dan ? of start door een willekeurig telefoontje je motor weer ? en een tweede vraag van mij is of je ook weer net zoals in SA de benzinetank kan raken en zo ja waar zit die dan ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...