Jump to content

Autoschade


GTAKevin023

Recommended Posts

Wat doen ze dan ? of start door een willekeurig telefoontje je motor weer ? en een tweede vraag van mij is of je ook weer net zoals in SA de benzinetank kan raken en zo ja waar zit die dan ?

Een willekeurig telefoontje (hoeft zelf geen bestaand nummer te zijn) zal je motor terug doen starten ja. :)

En voor zover ik weet is er niet zoiets als een benzinetank in GTA IV.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jvj

    23

  • Tommy-Vercetti

    8

  • GTAKevin023

    6

  • Phoenyxar

    6

Wat doen ze dan ? of start door een willekeurig telefoontje je motor weer ? en een tweede vraag van mij is of je ook weer net zoals in SA de benzinetank kan raken en zo ja waar zit die dan ?

Een willekeurig telefoontje (hoeft zelf geen bestaand nummer te zijn) zal je motor terug doen starten ja. smile3.gif

En voor zover ik weet is er niet zoiets als een benzinetank in GTA IV.

Je moet een paar keer schieten en dan ontploffen ze. Ik denk net als in real.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij veel Amerikaanse auto's is het zo dat je de achterste nummerplaat kan open klappen en dat de benzine tank daarachter zit... Bij sommige auto's is het dan ook zo dat als je op de nummerplaat aan de achterkant schiet, dat de auto dan ontploft, meen ik... (Heb het wel eens gelezen hier op het forum, en heb het wel eens gehad met een Emperor of zo dacht ik, maar kan natuurlijk toeval zijn dat hij door iets anders ontplofte...)

Gek genoeg is de Infernus vrijwel de enige auto die een echt zichtbare benzinedop heeft, en als je daar op schiet gebeurd er niets :7...

Link to comment
Delen op andere websites

Bij veel Amerikaanse auto's is het zo dat je de achterste nummerplaat kan open klappen en dat de benzine tank daarachter zit... Bij sommige auto's is het dan ook zo dat als je op de nummerplaat aan de achterkant schiet, dat de auto dan ontploft, meen ik... (Heb het wel eens gelezen hier op het forum, en heb het wel eens gehad met een Emperor of zo dacht ik, maar kan natuurlijk toeval zijn dat hij door iets anders ontplofte...)

Gek genoeg is de Infernus vrijwel de enige auto die een echt zichtbare benzinedop heeft, en als je daar op schiet gebeurd er niets :7...

Nou ja, kijk. Als je gewoon met een rocket launcher erop schiet, ontploft hij sowieso. Maakt niet uit waarde bezinetank zit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij veel Amerikaanse auto's is het zo dat je de achterste nummerplaat kan open klappen en dat de benzine tank daarachter zit... Bij sommige auto's is het dan ook zo dat als je op de nummerplaat aan de achterkant schiet, dat de auto dan ontploft, meen ik... (Heb het wel eens gelezen hier op het forum, en heb het wel eens gehad met een Emperor of zo dacht ik, maar kan natuurlijk toeval zijn dat hij door iets anders ontplofte...)

Gek genoeg is de Infernus vrijwel de enige auto die een echt zichtbare benzinedop heeft, en als je daar op schiet gebeurd er niets :7...

Nou ja, kijk. Als je gewoon met een rocket launcher erop schiet, ontploft hij sowieso. Maakt niet uit waarde bezinetank zit :puh:

Ook nog een NRG hoor. Die bevind zich ook op de moter 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Bij veel Amerikaanse auto's is het zo dat je de achterste nummerplaat kan open klappen en dat de benzine tank daarachter zit... Bij sommige auto's is het dan ook zo dat als je op de nummerplaat aan de achterkant schiet, dat de auto dan ontploft, meen ik... (Heb het wel eens gelezen hier op het forum, en heb het wel eens gehad met een Emperor of zo dacht ik, maar kan natuurlijk toeval zijn dat hij door iets anders ontplofte...)

Gek genoeg is de Infernus vrijwel de enige auto die een echt zichtbare benzinedop heeft, en als je daar op schiet gebeurd er niets emo.gif...

Maar als je op de achterwielkasten schiet met een Stubby Shotgun of wat dan ook. Dan vliegt de achterkant ook in brand zonder dat de motor brand vat. Hetzelfde effect gebeurt wel eens als je een auto van achteren ramt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...