coolnniek9 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Help om me computer open te maken! Mijn computer is vast genageld ... Ik heb deze computer. Ik wil echt me PC schoonmaken, maar hoe maak ik die nagels los. Als jullie niet snappen wat ik bedoel dan maak ik ff een foto met me mobiel en die upload ik dan wel Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Dan zit er niks anders op dan ze er uit te boren (als het zulke ronde nageltjes zijn). Zitten er aan de andere kant dan geen schroeven? Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) volgens mij kan je hem gewoon losschuiven. de wand bedoel ik Bewerkt: 19 augustus 2009 door wesley123 Reageren
RoL0 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 volgens mij kan je hem gewoon losschuiven.de wand bedoel ik Ik had laatst ook een Dell die open moest, ik zoeken naar schroefjes: alleen van die nagels, toen bleek dat er een speciaal hendeltje (nouja, hendel) waarmee je de zijwant kon openmaken, ik zal als ik jou was even goed zoeken! Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Ja, er zitten wel gwn schroeven die je kan losdraaien, maar aan die schroeven zit me hardware vast, zoals me FANS enz. Dit is de wand ( Zonder nagels ) Ja, er zitten wel gwn schroeven die je kan losdraaien, maar aan die schroeven zit me hardware vast, zoals me FANS enz. Edit# En IDD, De nagels zijn (klein) en rond. Bewerkt: 19 augustus 2009 door coolnniek9 Reageren
RoL0 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Ja, er zitten wel gwn schroeven die je kan losdraaien, maar aan die schroeven zit me hardware vast, zoals me FANS enz.Dit is de wand ( Zonder nagels ) --KNIP-- Edit# En IDD, De nagels zijn (klein) en rond. Die gouden aan de rechterkant, op de 2e foto lijkt me de goede (rood). Ook omdat er zo'n lipje (blauw) op zit om de zijwand eraf te halen: Bewerkt: 19 augustus 2009 door RoL0 Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Ja, er zitten wel gwn schroeven die je kan losdraaien, maar aan die schroeven zit me hardware vast, zoals me FANS enz.Dit is de wand ( Zonder nagels ) Ja, er zitten wel gwn schroeven die je kan losdraaien, maar aan die schroeven zit me hardware vast, zoals me FANS enz. Edit# En IDD, De nagels zijn (klein) en rond. Die gouden aan de rechterkant, op de 2e foto lijkt me de goede. Ook omdat er zo'n lipje op zit om de zijwand eraf te halen: ooooowjaaaaa Ty, ik haal ff me PC van de stroom af. Als het lukt bedankt !!!! Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Het werkt!!! Kijk eens!! Wooho, thanks ^_^ #Edit: Ik moest me voorkant eraf halen omdat me wand er ook aan vast zat Bewerkt: 19 augustus 2009 door coolnniek9 Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 tjah, dat heb je vaak met die pc's waarvan je het eruit moet schuiven ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.