Jump to content

Ik kan een map niet vinden

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste Forumgebruikers,

Ik wil graag de Napoleonic: Total War II mod installeren voor Empire: Total war. Maar er staat in de ReadMe dat ik naar de volgende map moet gaan: C:/users/"My Name"/AppsData/Roaming/TheCreativeAssembly/Empire/Scripts

Maar die kan ik helemaal niet vinden! Weet iemand waar hij staat? Ik heb echt alles geprobeerd, ovolgens mij bestaat hij niet. :duh:

Maar zoals hier in de README van de mod staat:

WINDOWS VISTA INSTALL

----------------------

go to your C:/users/"My Name"/AppsData/Roaming/TheCreativeAssembly/Empire/Scripts folder, and copy the user.empire_script.txt file containing in this archive.

Go to C:\Program Files\Steam\steamapps\common\empire total war\data folder and extract the

pack files joined in this archive : omsNTW.pack and omsNTW_loc_en.pack + patch_weaponFX.pack for the muskets sounds.

GO to your C:\Program Files\Steam\steamapps\common\empire total war\data\campaigns\main

BACKUP YOUR startpos.esf first, then copy my startpos.esf containing in this archive.

Launch the game and have fun.

Hoe moet ik dat nu gaan doen dan? :bonk:

Geplaatst:

Waar heb je de mod gedownload? Je kan dan het beste daar om hulp vragen, anders is deze link misschien iets voor je Klik

Succes

Geplaatst:

AppData is altijd een verborgen map.

Je kan deze zien door het volgende te doen:

Ga naar Map- en zoekopties

post-114284-1250718671_thumb.jpg

Vervolgens klik je op 'Verborgen bestanden en mappen weergeven' en daarna op Toepassen

post-114284-1250718737.jpg

Mvg, BV_1993

Geplaatst: (bewerkt)
AppData is altijd een verborgen map.

Je kan deze zien door het volgende te doen:

Ga naar Map- en zoekopties

post-114284-1250718671_thumb.jpg

Vervolgens klik je op 'Verborgen bestanden en mappen weergeven' en daarna op Toepassen

post-114284-1250718737.jpg

Mvg, BV_1993

Kijk, nu zie ik de map ''AppData'', en die moet ik hebben! Heel erg bedankt BV_1993! Ik kan nu eindelijk doorgaan met de mod installeren. Gister, toen ik die map steeds bleef zoeken, werd ik helemaal gek ervan. Ik dacht: Hoe kunnen ze nou een niet bestaande map opgeven... :7 XD

S.W.A.T: Ik heb hem daar inderdaad van gedownload heb, maar ik heb nu al een antwoord. Maar alsnog bedankt voor je hulp. :D

Bewerkt: door FireFighter

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...