GTAKevin023 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Er is een topic met wat is jou favorieten auto. Maar nu dit. Wat is jou favorieten auto ZONDER banden Als je het nog niet weet probeer het dan even uit. Het is echt lachen. De mijne is een yankee omdat die lekker zwaar is en dan over de grond heen drift. Dat is lachen JONGENS, PROBEER EEN PHANTOM!!!!!!! Hoe zwaarder hoe leuker! Geloof me! Mischien een beetje een stome topic dit maar het is wel gijnig om met een grote wagen op je velgen te rijden Bewerkt: 19 augustus 2009 door android Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Een beetje onnuttig dit topic... Maar als ik toch moet antwoorden dan is het de Dukes zonder banden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Een beetje onnuttig dit topic...Maar als ik toch moet antwoorden dan is het de Dukes zonder banden. onnutig? mag er ook is een keer iets komen wat lollig is dan die siriouse gedoe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Een beetje onnuttig dit topic...Maar als ik toch moet antwoorden dan is het de Dukes zonder banden. Same! 100% de dukes! Simpelweg omdat ie door kapotte banden van een krachtpatser omgetovert wordt tot een snelheidsmaniak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 phantom ook wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 phantom ook wel. Daar ben ik het mee eens, de Phantom is toch zo een racebeest . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) Phantom. XDDD Bewerkt: 20 augustus 2009 door GTA Haas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 Phantom. XDDD Ik bedoel de phantom in gta IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 @ Topicstarter: Ik heb je titel even aangepast ter verduidelijking. Ontopic: Ik persoonlijk kies toch ook echt voor de Dukes, ben er mét banden ook al fan van, maar zonder... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 Infernus, rij je dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 De NOOSE Patriot vind ik het best rijden zonder banden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DingKing Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 Ik vind de pony altijd fijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 Voor mij is het ook de Dukes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RoL0 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 Turismo of Feltzer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woodzi Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 De phantom, een vrachtwagen zonder banden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.