Deprime Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Goed, ik denk niet dat dit een easter-egg is, of misschien zoek ik nu wel heel erg ver... máár.... Eerst viel mij op, dat sommige Huntley Sport zwart zijn, met een rode streep over de zijkant, kortom, zoals het busje van B.A. in the A-team... Ook zie ik zo af en toe een witte Coquette, met een rode streep aan de zijkant... zoals de Corvette waarin Face vaker reed... Is dit al vaker besproken, of zoek ik nu gewoon te ver? Indien gewenst zal ik morgen foto's maken als ik ze weer tegenkom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Dit was al gekend, alleen wist ik het persoonlijk nog niet ven de Huntley . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deprime Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Dit was al gekend, alleen wist ik het persoonlijk nog niet ven de Huntley . Sorry, mijn fout, niet goed genoeg gezocht :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nelesz_ Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) De witte Coquette kwam ik laatst ook tegen. Alleen de zwarte Huntley met rode streep, is een Huntley Sport bij mijn weten, en heeft een horizontale streep vlak onder de ruiten, dus ik denk niet dat dit het A-Team busje moet voorstellen. Edit: Sorry ik had niet goed gelezen, had niet gezien dat je al zei dat het een Huntley Sport was, sorry! Bewerkt: 20 augustus 2009 door Nelesz_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 nog nooit n huntley sport zwart met rode streep gezien....kan aan mij liggen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Ja heb ik ook wel een sgezien maar niet gedacht dat een verwijzing was naar de A-team Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 De Zwarte Huntley Sport met rode streep kom ik altijd tegen in Dukes/Broker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deprime Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik weet eigenlijk ook niet wat R* te maken heeft met the A-team, of waarom ze die kleuruitvoering erin hebben gemaakt, maar het lijkt me stug dat het toeval is dat én de Coquette, én de Huntley sport in de juiste kleuren zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 de huntley zie ik ook wel eens, maar die Coquette nog nooit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAJoel Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik weet eigenlijk ook niet wat R* te maken heeft met the A-team, of waarom ze die kleuruitvoering erin hebben gemaakt, maar het lijkt me stug dat het toeval is dat én de Coquette, én de Huntley sport in de juiste kleuren zijn... Ben ik met je eens, maar aan de andere kant: Wat doen 2 A-Team gerelateerde wagens in GTA 4 wat zich in LC (NY) afspeeld. Dan had Rockstar het beter in GTA SA kunnen doen.. In Los Santos.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2009 Je kunt ze allebei vrij makelijk krijgen. Rijdt een paar keer door de Pay'n Spray en je hebt ze. Maar je kunt ze ook gewoon zonder Pay 'n Spray op straat tegenkomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik heb ze wel allebei gezien en het kan dat het een verwijzing is The A-Team maar dan hadden ze beter een Burrito kunnen gebruiken i.p.v. de Huntley-Sport. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Voor de mensen die de Huntley Sport is wilen zien open een race game custom slots all en dan kan je naar alle wagens kijken in alle kleuren, behalve de heel zeldzame kleuren of wagens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 er is ook zoon auto wat op de dukes of hazzard lijkt die rijd dan in het oranje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 er is ook zoon auto wat op de dukes of hazzard lijkt die rijd dan in het oranje De Dukes is paktisch gezien wel een Dodge Charger '69/Pontiac GTO '69, dus de auto van Dukes of Hazard, er is ook ergens een missie/mogelijk zijmissie waar een oranje Dukes in voorkomt=de General Lee . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.