Jump to content

The A-team?

Deprime

Recommended Posts

Goed, ik denk niet dat dit een easter-egg is, of misschien zoek ik nu wel heel erg ver... máár.... Eerst viel mij op, dat sommige Huntley Sport zwart zijn, met een rode streep over de zijkant, kortom, zoals het busje van B.A. in the A-team... Ook zie ik zo af en toe een witte Coquette, met een rode streep aan de zijkant... zoals de Corvette waarin Face vaker reed...

a-team-corvette02.jpg

229.jpg

Is dit al vaker besproken, of zoek ik nu gewoon te ver? Indien gewenst zal ik morgen foto's maken als ik ze weer tegenkom

Delen op andere websites

De witte Coquette kwam ik laatst ook tegen.

Alleen de zwarte Huntley met rode streep, is een Huntley Sport bij mijn weten, en heeft een horizontale streep vlak onder de ruiten, dus ik denk niet dat dit het A-Team busje moet voorstellen.

Edit: Sorry ik had niet goed gelezen, had niet gezien dat je al zei dat het een Huntley Sport was, sorry!

Bewerkt: door Nelesz_
Delen op andere websites

Ik weet eigenlijk ook niet wat R* te maken heeft met the A-team, of waarom ze die kleuruitvoering erin hebben gemaakt, maar het lijkt me stug dat het toeval is dat én de Coquette, én de Huntley sport in de juiste kleuren zijn...

Delen op andere websites

Ik weet eigenlijk ook niet wat R* te maken heeft met the A-team, of waarom ze die kleuruitvoering erin hebben gemaakt, maar het lijkt me stug dat het toeval is dat én de Coquette, én de Huntley sport in de juiste kleuren zijn...

Ben ik met je eens, maar aan de andere kant:

Wat doen 2 A-Team gerelateerde wagens in GTA 4 wat zich in LC (NY) afspeeld. Dan had Rockstar het beter in GTA SA kunnen doen.. In Los Santos..

Delen op andere websites

er is ook zoon auto wat op de dukes of hazzard lijkt die rijd dan in het oranje :7

De Dukes is paktisch gezien wel een Dodge Charger '69/Pontiac GTO '69,

dus de auto van Dukes of Hazard, er is ook ergens een missie/mogelijk zijmissie

waar een oranje Dukes in voorkomt=de General Lee ;) .

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...