Jump to content

Carl_johnson2 vs Forumrunner

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Anime

Soort design: Signature

Size design: Mag je zelf weten

Render: Ofc

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Het liefst zo snel mogelijk na je aanmelding

Opmerking: Na dat jij 'em post , zet ik de mijne er ook bij.

Wie oh wie?

Geplaatst:

Forumrunner

Je render is goed geplaatst en mooi gebruik van effecten.

De border vind ik er alleen niet mooi bijpassen, ook mis ik nog een goede tekst.

Carl_johnson2

Ik vind je tekst niet zo mooi, en de sig is te donker, je render springt er niet goed uit.

De effecten rond de render zijn op zich goed gedaan, ook past de donkere border niet mooi bij je sig.

Mijn stem gaat naar: Forumrunner

Geplaatst:

Ik vind de kleurkeuze van Forumrunner niet mooi. De achtergrond heeft een rare grijze kleur, en de rest heeft allemaal random kleurtjes. De effecten zijn wel gaaf. Ik vind de kleuren van Carl_Johnson2 veel mooier en sfeervoller. de tekst, achtergrond en render zijn een mooi geheel. Ik kan alleen de tekst nauwelijks lezen en het kroontje is raar.

mijn stem gaat naar:

Carl_johnson2

Geplaatst:
Ik vind de kleurkeuze van Forumrunner niet mooi. De achtergrond heeft een rare grijze kleur, en de rest heeft allemaal random kleurtjes. De effecten zijn wel gaaf. Ik vind de kleuren van Carl_Johnson2 veel mooier en sfeervoller. de tekst, achtergrond en render zijn een mooi geheel. Ik kan alleen de tekst nauwelijks lezen en het kroontje is raar.

mijn stem gaat naar:

Carl_johnson2

Als je een dag eerder had gestemd had je stem getelt. Eerder stemmen dus, en niet na de datum pas stemmen. Want daar hebben we dus niks aan :duh: .

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...