Carl_Johnson2 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Onderwerp: Anime Soort design: Signature Size design: Mag je zelf weten Render: Ofc Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Het liefst zo snel mogelijk na je aanmelding Opmerking: Na dat jij 'em post , zet ik de mijne er ook bij. Wie oh wie?
Forumrunner Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) Ik! Bewerkt: 20 augustus 2009 door Forumrunner
Carl_Johnson2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Forumrunner: Carl_johnson2: Veel succes!
Sketch Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Forumrunner Je render is goed geplaatst en mooi gebruik van effecten. De border vind ik er alleen niet mooi bijpassen, ook mis ik nog een goede tekst. Carl_johnson2 Ik vind je tekst niet zo mooi, en de sig is te donker, je render springt er niet goed uit. De effecten rond de render zijn op zich goed gedaan, ook past de donkere border niet mooi bij je sig. Mijn stem gaat naar: Forumrunner
7ulian Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik vind de kleurkeuze van Forumrunner niet mooi. De achtergrond heeft een rare grijze kleur, en de rest heeft allemaal random kleurtjes. De effecten zijn wel gaaf. Ik vind de kleuren van Carl_Johnson2 veel mooier en sfeervoller. de tekst, achtergrond en render zijn een mooi geheel. Ik kan alleen de tekst nauwelijks lezen en het kroontje is raar. mijn stem gaat naar: Carl_johnson2
Forumrunner Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik vind de kleurkeuze van Forumrunner niet mooi. De achtergrond heeft een rare grijze kleur, en de rest heeft allemaal random kleurtjes. De effecten zijn wel gaaf. Ik vind de kleuren van Carl_Johnson2 veel mooier en sfeervoller. de tekst, achtergrond en render zijn een mooi geheel. Ik kan alleen de tekst nauwelijks lezen en het kroontje is raar.mijn stem gaat naar: Carl_johnson2 Als je een dag eerder had gestemd had je stem getelt. Eerder stemmen dus, en niet na de datum pas stemmen. Want daar hebben we dus niks aan .
Recommended Posts