CJ-BARTOSZ Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 hallo ik zit een date te zoeken maar ik vind haar nie ze heet helena en ze moet op de blueberry zitten maar ze zit daar nie weet iemand het!!! plz!!! ik wil hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Ze staat op het dak van de Ammunation. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 blueberry = ammunation bluebeery is de naam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) blueberry = ammunationbluebeery is de naam blueberry is niet ammunation blueberry is de stad en ammunation is in blueberry Bewerkt: 5 juni 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) srry van die vorige bericht da is fout vanmij ik weet dat ze op die dak staat maar ik kijk en ze staat er nie ik heb ook bij dde huis van haar gekeken ,,nix Bewerkt: 5 juni 2005 door CJ-BARTOSZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 ik weet dat ze op die dak staat maar ik kijk en ze staat er nie ik heb ook bij dde huis van haar gekeken ,,nix soms staat ze er niet gewoon na een tijd terug komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 ik ga steeds kijken om de 2 uur ( in het spel) maar ze staat er steeds nie en ik zit al 3 dagen te kijken(in het spel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...oud=DATE_HELENA vergeten we onze walkthrough niet....hij is gratis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 daar heb ik het vandaan om op de ammunation te kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 ik heb het zelfde bij michelle, die is er ook nooit, maar wat zijn die rural clothes bij helena eigenlijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 weet ik nie ik weet ook nie waar de niemandsland of zo iets is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...oud=DATE_HELENA kijk nou eens goed....onderaan bij locaties...we moeten toch niet alles voorkauwen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 locatie otmoeten is op dak van het ammunation winkel daar ben ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Rural clothes zijn een soort van boeren kleren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 locatie otmoeten is op dak van het ammunation winkel daar ben ik ok en als je goed leest in de walktrough zie je dat er SOMS staat dus je moet geluk hebben als ze er staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.