paul007 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Hey iedereen! Ik zoek een programma waarmee ik filmpjes kan bewerken zoals Windows Movie Maker. Normaal werk ik altijd met WMM alleen ik erger me eraan dat je maar een muziekclip onder de hele film kan zetten. Ik wil namelijk een nummer toevoegen en bijvoorbeeld door dat nummer alllerlei andere kleine muziekfragmenten van bijvoorbeeld een deur die opengaat etc. Dit i.v.m. de stop-motion filmpjes die ik maak. Voorbeeld van stop-motion filmpje: (Niet door mij gemaakt!!)Ik zoek dus een editor programma met iets meer mogelijkheden dan WMM, niet al te ingewikkeld maar wel GRATIS! Wie zou me hierbij verder kunnen helpen? Thanks! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Er zijn zover ik weet geen gratis goede videobewerkingsprogramma's. Ik zou Sony Vegas proberen, met een beetje creativiteit kun je het aan je wensen laten voldoen. Mvg, Flitskikker Reageren
paul007 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Er zijn zover ik weet geen gratis goede videobewerkingsprogramma's. Ik zou Sony Vegas proberen, met een beetje creativiteit kun je het aan je wensen laten voldoen. Mvg, Flitskikker Bedankt voor je reactie. Ik ben even gaan kijken op de website van Sony Vegas en daar kan ik trials en demo's downloaden. Nu is mijn vraag welke moet ik downloaden? Ik heb er maar weinig verstand van: http://www.sonycreativesoftware.com/download/trials Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Je moet gewoon 'Sony Vegas Pro' hebben . Reageren
paul007 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Je moet gewoon 'Sony Vegas Pro' hebben . Oké bedankt! Hij is nu aan het downloaden. Reageren
iefen Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 sony vegas is stom adobe premiere pro is 10 x beter Reageren
Dieko Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Je kan ook Corel Video studio gebruiken of Cyberlink Powerdirector. Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 sony vegas is stom adobe premiere pro is 10 x beter Tenzij je een paar goede argumenten hebt, praat je bullcrap. En zelfs dan praat je voor mij bullcrap. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Ik ben ook met mijn bek open gevallen voor Sony Vegas Pro 8.0 toen ik er het eerst mee was begonnen Reageren
paul007 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Goed ik heb een filmpje gemaakt met Sony Vegas Pro. Nu wil ik hem opslaan op mijn PC. Dus ging ik naar Render As etc. Maar nu ik mijn filmpje open in Windows Media Player laggt die, hij stottert. Hoe kan dit? Welke instellingen moet ik instellen wil ik mijn filmpje goed kunnen laten draaien? Reageren
Timske Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Leuk, handig programma: Ulead Video Studio. Tik dat maar in bij google Reageren
iefen Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 nou adobe heeft meer opties en is wat gedetailleerder enz. maar sony vegas ligt mij gewoon niet en adobe wel t is maar wat je fijn vindt werken en ik vindt adobe fijn werken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.