Jump to content

Editor software

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen!

Ik zoek een programma waarmee ik filmpjes kan bewerken zoals Windows Movie Maker. Normaal werk ik altijd met WMM alleen ik erger me eraan dat je maar een muziekclip onder de hele film kan zetten. Ik wil namelijk een nummer toevoegen en bijvoorbeeld door dat nummer alllerlei andere kleine muziekfragmenten van bijvoorbeeld een deur die opengaat etc. Dit i.v.m. de stop-motion filmpjes die ik maak.

Voorbeeld van stop-motion filmpje:

(Niet door mij gemaakt!!)

Ik zoek dus een editor programma met iets meer mogelijkheden dan WMM, niet al te ingewikkeld maar wel GRATIS!

Wie zou me hierbij verder kunnen helpen?

Thanks! :tu:

Geplaatst:

Er zijn zover ik weet geen gratis goede videobewerkingsprogramma's. Ik zou Sony Vegas proberen, met een beetje creativiteit kun je het aan je wensen laten voldoen. :puh:

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:
Er zijn zover ik weet geen gratis goede videobewerkingsprogramma's. Ik zou Sony Vegas proberen, met een beetje creativiteit kun je het aan je wensen laten voldoen. :puh:

Mvg,

Flitskikker

Bedankt voor je reactie. Ik ben even gaan kijken op de website van Sony Vegas en daar kan ik trials en demo's downloaden. Nu is mijn vraag welke moet ik downloaden? Ik heb er maar weinig verstand van:

http://www.sonycreativesoftware.com/download/trials

Geplaatst:
sony vegas is stom adobe premiere pro is 10 x beter

Tenzij je een paar goede argumenten hebt, praat je bullcrap. En zelfs dan praat je voor mij bullcrap. ^_^

Geplaatst:

Goed ik heb een filmpje gemaakt met Sony Vegas Pro. Nu wil ik hem opslaan op mijn PC. Dus ging ik naar Render As etc. Maar nu ik mijn filmpje open in Windows Media Player laggt die, hij stottert. Hoe kan dit? Welke instellingen moet ik instellen wil ik mijn filmpje goed kunnen laten draaien? :-(

Geplaatst:

nou adobe heeft meer opties en is wat gedetailleerder enz.

maar sony vegas ligt mij gewoon niet en adobe wel

t is maar wat je fijn vindt werken en ik vindt adobe fijn werken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...