Djmaddox Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) Hai allemaal Ik heb een paar vragen over goede auto's in NFS Prostreet. Op dit moment heb ik 3 auto's: BMW M3 393PK gebruik ik voor Grip. Pontiac GTO 387PK voor Driften. Dodge Charger 830PK voor Drag. EVO IX 679PK Voor Speed. Ik wil een andere drag auto want ik zit nu elke keer vast in de 5de versnelling en dan overhit mn wagen en hij wilt dan niet meer sneller. Weet iemand een manier om nog een 6de versnelling te krijgen of een andere goede dragwagen? Ik heb 2 gratisauto kaarten en 210.000geld. Ik dacht zelf een van de kaarten te bewaren voor de Zonda aangezien die 741.000 kost en de andere kaart te gebruiken voor een (eventueel) andere dragauto. Even de vragen op een rijtje: 1. Hoe kan ik de 6de versnelling krijgen bij de Dodge Charger? 2. Wat is een (eventueel) andere goede dragauto met 6 versnellingen? EDIT: Ik heb nu een Supra gewonnen, kan ik die gebruiken voor drag? Bewerkt: 21 augustus 2009 door Djmaddox Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) ik zou de supra maar voor speed of drift gebruiken maar een vraagje. welke niveau versnellingsbak zit er in je charger? trouwens ik vind de grip bmw wat zwak maar het ligt eraan hoe ver je bent Bewerkt: 21 augustus 2009 door onbekendeIV Reageren
Jorair Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 De toyota Supra is de beste drag auto die je maar kan krijgen in ProStreet, ik zou hem dus zeker voor drag gebruiken . Kijk maar eens op Youtube, de supra is de snelste dragauto. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 De toyota Supra is de beste drag auto die je maar kan krijgen in ProStreet, ik zou hem dus zeker voor drag gebruiken . Kijk maar eens op Youtube, de supra is de snelste dragauto. je hebt gelijk wat een snelheid! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 (bewerkt) Ok, bedankt voor de antwoorden. Dan neem ik dus een Supra voor Dragraces. Maar wat voor auto moet ik dan voor wheelies nemen? Ik heb dan een Charger, Viper en Skyline over en nog 2 gratisautokaarten en 400.000dollar. EDIT: Is de Zonda ook niet goed in dragracen? EDIT: Zojuist mn Supra flink opgevoert maar nu trekt hij een wheelie. Enige oplossingen zodat hij geen wheelie trekt en de muur inbeukt? En kan ik mn charger,skyline of viper als wheelie kar gebruiken? (Ik kan ook eventueel een andere soort auto aanschaffen) Bewerkt: 22 augustus 2009 door Djmaddox Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 (bewerkt) Ik raad je juist de Nissan GTR Prototype aan. En dan alles op niveau 4 En gebruik geen Stroomlijn Kit. Met de Prototype haal je met gemak 399 KM/H. Voor je Drag Wheelie Probleempje. Als je goede Wheelies wilt trekke neemt dan de Pontiac GTO van de Speed King. Daarmee haal je met gemak de hele baan. Bewerkt: 22 augustus 2009 door Eddie Low Reageren
Wienish Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ok, bedankt voor de antwoorden. Dan neem ik dus een Supra voor Dragraces. Maar wat voor auto moet ik dan voor wheelies nemen? Ik heb dan een Charger, Viper en Skyline over en nog 2 gratisautokaarten en 400.000dollar. EDIT: Is de Zonda ook niet goed in dragracen? EDIT: Zojuist mn Supra flink opgevoert maar nu trekt hij een wheelie. Enige oplossingen zodat hij geen wheelie trekt en de muur inbeukt? En kan ik mn charger,skyline of viper als wheelie kar gebruiken? (Ik kan ook eventueel een andere soort auto aanschaffen) Ik raad je toch echt de Supra aan.. Met dat ding kom ik nog onder de 5,90 van dat filmpje Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Als het goed is kun je het beste deze auto's hebben voor NFS PS, ik gebruik ze altijd en win makkelijk Grip: Mitsubishi Evolution X Drift: Mazda RX 7 Drag: Toyota Supra Speed: Nissan GT-R Proto Met de mitsubishi zit je zo aan de 1080 PK Met de Mazda aan iets inde 700 PK De Supra haalt iets in de 1100 dacht ik? Met Pakket 4 en getuned bedoel ik he... De GT-R Proto haalt 1208 met pakket 4 alles en fully tuned... Dit vind ik de beste auto's voor elk onderdeel wat erbij staat Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Als het goed is kun je het beste deze auto's hebben voor NFS PS, ik gebruik ze altijd en win makkelijk Grip: Mitsubishi Evolution X Drift: Mazda RX 7 Drag: Toyota Supra Speed: Nissan GT-R Proto Met de mitsubishi zit je zo aan de 1080 PK Met de Mazda aan iets inde 700 PK De Supra haalt iets in de 1100 dacht ik? Met Pakket 4 en getuned bedoel ik he... De GT-R Proto haalt 1208 met pakket 4 alles en fully tuned... Dit vind ik de beste auto's voor elk onderdeel wat erbij staat Even hier iets op: Voor Speed vind ik de Nissan Skyline R34 toch echt beter hoor. Voor drag gebruik ik juist de Nissan GT-R Prototype. Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik heb ook een vraag, wat zij de goede cheats voor de ps3 want bij mij doen ze het allemaal niet Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Als het goed is kun je het beste deze auto's hebben voor NFS PS, ik gebruik ze altijd en win makkelijk Grip: Mitsubishi Evolution X Drift: Mazda RX 7 Drag: Toyota Supra Speed: Nissan GT-R Proto Met de mitsubishi zit je zo aan de 1080 PK Met de Mazda aan iets inde 700 PK De Supra haalt iets in de 1100 dacht ik? Met Pakket 4 en getuned bedoel ik he... De GT-R Proto haalt 1208 met pakket 4 alles en fully tuned... Dit vind ik de beste auto's voor elk onderdeel wat erbij staat Even hier iets op: Voor Speed vind ik de Nissan Skyline R34 toch echt beter hoor. Voor drag gebruik ik juist de Nissan GT-R Prototype. Kan, dat jij dat vind. Ik vind de genoemde auto's beter Maar de skyline vind ik kut omdat ie slecht uitgelijnd is, en wil gaan stuiteren als je een sprong doet.. (Ja, ook met niet te harde banden .. ) En de GTR PROTO is lekker licht en je vliegt zo over anderen heen Maar je kan voor drag toch geen wheelie maken met de GTR door de 4WD Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Als het goed is kun je het beste deze auto's hebben voor NFS PS, ik gebruik ze altijd en win makkelijk Grip: Mitsubishi Evolution X Drift: Mazda RX 7 Drag: Toyota Supra Speed: Nissan GT-R Proto Met de mitsubishi zit je zo aan de 1080 PK Met de Mazda aan iets inde 700 PK De Supra haalt iets in de 1100 dacht ik? Met Pakket 4 en getuned bedoel ik he... De GT-R Proto haalt 1208 met pakket 4 alles en fully tuned... Dit vind ik de beste auto's voor elk onderdeel wat erbij staat Even hier iets op: Voor Speed vind ik de Nissan Skyline R34 toch echt beter hoor. Voor drag gebruik ik juist de Nissan GT-R Prototype. Kan, dat jij dat vind. Ik vind de genoemde auto's beter Maar de skyline vind ik kut omdat ie slecht uitgelijnd is, en wil gaan stuiteren als je een sprong doet.. (Ja, ook met niet te harde banden .. ) En de GTR PROTO is lekker licht en je vliegt zo over anderen heen Maar je kan voor drag toch geen wheelie maken met de GTR door de 4WD Drag en Wheelie is apart van elkaar, Beste Vriend. Over de Skyline: als je de Balans-Pakketen level 4 hebt, heb ik daar geen last van? Wat de GTR PROTO betreft: Bij mij vliegt hij nergens over heen bij de Heuvel-Drags. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Als het goed is kun je het beste deze auto's hebben voor NFS PS, ik gebruik ze altijd en win makkelijk Grip: Mitsubishi Evolution X Drift: Mazda RX 7 Drag: Toyota Supra Speed: Nissan GT-R Proto Met de mitsubishi zit je zo aan de 1080 PK Met de Mazda aan iets inde 700 PK De Supra haalt iets in de 1100 dacht ik? Met Pakket 4 en getuned bedoel ik he... De GT-R Proto haalt 1208 met pakket 4 alles en fully tuned... Dit vind ik de beste auto's voor elk onderdeel wat erbij staat Even hier iets op: Voor Speed vind ik de Nissan Skyline R34 toch echt beter hoor. Voor drag gebruik ik juist de Nissan GT-R Prototype. Kan, dat jij dat vind. Ik vind de genoemde auto's beter Maar de skyline vind ik kut omdat ie slecht uitgelijnd is, en wil gaan stuiteren als je een sprong doet.. (Ja, ook met niet te harde banden .. ) En de GTR PROTO is lekker licht en je vliegt zo over anderen heen Maar je kan voor drag toch geen wheelie maken met de GTR door de 4WD Drag en Wheelie is apart van elkaar, Beste Vriend. Over de Skyline: als je de Balans-Pakketen level 4 hebt, heb ik daar geen last van? Wat de GTR PROTO betreft: Bij mij vliegt hij nergens over heen bij de Heuvel-Drags. Ben jij mijn vriend? Mijn GTR vliegt overal waar je het niet eens verwacht, maarja wat wil je met 1208 Pk... Zit zo aande 402 , ja hij zou als het spel niet op 402 begrensd was nog harder kunnen want hij zit niet eens op hoge toeren... En Supra/Zonda zijn de beste dragauto's.. Behalve als je een truc gebruikt met de Camaro SS, dan zit je aan de 5 secs... En over die skyline, dan vlieg je niet hoog genoeg? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 En Supra/Zonda zijn de beste dragauto's.. Behalve als je een truc gebruikt met de Camaro SS, dan zit je aan de 5 secs... Welke truc? Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 En Supra/Zonda zijn de beste dragauto's.. Behalve als je een truc gebruikt met de Camaro SS, dan zit je aan de 5 secs... Welke truc? Kweeniet precies, maar als het goed is, voor zover ik het las, was het alles niveau 3, dan alles tunen, en dan je wielophanging weer naar standaard zetten en dan niks meer veranderen. Dan zit je aan de 5 seconden.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.