Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Als het goed is kun je het beste deze auto's hebben voor NFS PS, ik gebruik ze altijd en win makkelijk Grip: Mitsubishi Evolution X Drift: Mazda RX 7 Drag: Toyota Supra Speed: Nissan GT-R Proto Met de mitsubishi zit je zo aan de 1080 PK Met de Mazda aan iets inde 700 PK De Supra haalt iets in de 1100 dacht ik? Met Pakket 4 en getuned bedoel ik he... De GT-R Proto haalt 1208 met pakket 4 alles en fully tuned... Dit vind ik de beste auto's voor elk onderdeel wat erbij staat Even hier iets op: Voor Speed vind ik de Nissan Skyline R34 toch echt beter hoor. Voor drag gebruik ik juist de Nissan GT-R Prototype. Kan, dat jij dat vind. Ik vind de genoemde auto's beter Maar de skyline vind ik kut omdat ie slecht uitgelijnd is, en wil gaan stuiteren als je een sprong doet.. (Ja, ook met niet te harde banden .. ) En de GTR PROTO is lekker licht en je vliegt zo over anderen heen Maar je kan voor drag toch geen wheelie maken met de GTR door de 4WD Drag en Wheelie is apart van elkaar, Beste Vriend. Over de Skyline: als je de Balans-Pakketen level 4 hebt, heb ik daar geen last van? Wat de GTR PROTO betreft: Bij mij vliegt hij nergens over heen bij de Heuvel-Drags. Ben jij mijn vriend? Mijn GTR vliegt overal waar je het niet eens verwacht, maarja wat wil je met 1208 Pk... Zit zo aande 402 , ja hij zou als het spel niet op 402 begrensd was nog harder kunnen want hij zit niet eens op hoge toeren... En Supra/Zonda zijn de beste dragauto's.. Behalve als je een truc gebruikt met de Camaro SS, dan zit je aan de 5 secs... En over die skyline, dan vlieg je niet hoog genoeg? 1: als je snapt wat ik bedoel. 2: Door die Pakketen ballanceer je je auto zo dat als je de dreigt te gaan vliegen/ uit de bocht uit te gaan. dat de auto weer terug de weg op schiet. Reageren
Wienish Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Als het goed is kun je het beste deze auto's hebben voor NFS PS, ik gebruik ze altijd en win makkelijk Grip: Mitsubishi Evolution X Drift: Mazda RX 7 Drag: Toyota Supra Speed: Nissan GT-R Proto Met de mitsubishi zit je zo aan de 1080 PK Met de Mazda aan iets inde 700 PK De Supra haalt iets in de 1100 dacht ik? Met Pakket 4 en getuned bedoel ik he... De GT-R Proto haalt 1208 met pakket 4 alles en fully tuned... Dit vind ik de beste auto's voor elk onderdeel wat erbij staat Even hier iets op: Voor Speed vind ik de Nissan Skyline R34 toch echt beter hoor. Voor drag gebruik ik juist de Nissan GT-R Prototype. Kan, dat jij dat vind. Ik vind de genoemde auto's beter Maar de skyline vind ik kut omdat ie slecht uitgelijnd is, en wil gaan stuiteren als je een sprong doet.. (Ja, ook met niet te harde banden .. ) En de GTR PROTO is lekker licht en je vliegt zo over anderen heen Maar je kan voor drag toch geen wheelie maken met de GTR door de 4WD Drag en Wheelie is apart van elkaar, Beste Vriend. Over de Skyline: als je de Balans-Pakketen level 4 hebt, heb ik daar geen last van? Wat de GTR PROTO betreft: Bij mij vliegt hij nergens over heen bij de Heuvel-Drags. Ben jij mijn vriend? Mijn GTR vliegt overal waar je het niet eens verwacht, maarja wat wil je met 1208 Pk... Zit zo aande 402 , ja hij zou als het spel niet op 402 begrensd was nog harder kunnen want hij zit niet eens op hoge toeren... En Supra/Zonda zijn de beste dragauto's.. Behalve als je een truc gebruikt met de Camaro SS, dan zit je aan de 5 secs... En over die skyline, dan vlieg je niet hoog genoeg? 1: als je snapt wat ik bedoel. 2: Door die Pakketen ballanceer je je auto zo dat als je de dreigt te gaan vliegen/ uit de bocht uit te gaan. dat de auto weer terug de weg op schiet. Ik haal met mijn Supra tussen de 5,6 en 5,9 seconden meestal. Héél af en toe crash ik erme, dan vlieg ik met 400km/u door de lucht en dan is 't ook geen pretje om te zien.. De pakketen gebruik ik niet, omdat je vaak 2x hetzelfde koopt volgens mij. Dan koop ik liever elk ding apart Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Maar wat kan ik nu doen zodat Mijn Supra niet meer wheelied en gewoon normaal rijd? En wat kan ik dan als Wheelieauto gebruiken? Ik heb nog een Dodge charger, Nissan Skyline en een Dodge Viper. Ik kan eventueel nog een andere aanschaffen maar het liefst gebruik ik 1 van deze 3 auto's voor wheelies. Geef me gewoon 2 antwoorden en dan aub niet meer verder discussieren over een goede auto voor speed enz. Reageren
Wienish Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Maar wat kan ik nu doen zodat Mijn Supra niet meer wheelied en gewoon normaal rijd?En wat kan ik dan als Wheelieauto gebruiken? Ik heb nog een Dodge charger, Nissan Skyline en een Dodge Viper. Ik kan eventueel nog een andere aanschaffen maar het liefst gebruik ik 1 van deze 3 auto's voor wheelies. Geef me gewoon 2 antwoorden en dan aub niet meer verder discussieren over een goede auto voor speed enz. Als Wheeliewagen zou ik dan voor de oude musclecar gaan, de Charger dus. De Supra minder laten wheelien: Zorg dat de luchtstroom goed gaat door de bumper, motorkap en spoiler goed af te stellen voor meer neerwaartse kracht.. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 (bewerkt) Maar wat kan ik nu doen zodat Mijn Supra niet meer wheelied en gewoon normaal rijd?En wat kan ik dan als Wheelieauto gebruiken? Ik heb nog een Dodge charger, Nissan Skyline en een Dodge Viper. Ik kan eventueel nog een andere aanschaffen maar het liefst gebruik ik 1 van deze 3 auto's voor wheelies. Geef me gewoon 2 antwoorden en dan aub niet meer verder discussieren over een goede auto voor speed enz. Als Wheeliewagen zou ik dan voor de oude musclecar gaan, de Charger dus. De Supra minder laten wheelien: Zorg dat de luchtstroom goed gaat door de bumper, motorkap en spoiler goed af te stellen voor meer neerwaartse kracht.. Maar hoe kan ik de charger dan laten wheelieen? Hij had nu 830PK en hij heeft nooit gewielied. Bewerkt: 22 augustus 2009 door Djmaddox Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Maar wat kan ik nu doen zodat Mijn Supra niet meer wheelied en gewoon normaal rijd?En wat kan ik dan als Wheelieauto gebruiken? Ik heb nog een Dodge charger, Nissan Skyline en een Dodge Viper. Ik kan eventueel nog een andere aanschaffen maar het liefst gebruik ik 1 van deze 3 auto's voor wheelies. Geef me gewoon 2 antwoorden en dan aub niet meer verder discussieren over een goede auto voor speed enz. Als Wheeliewagen zou ik dan voor de oude musclecar gaan, de Charger dus. De Supra minder laten wheelien: Zorg dat de luchtstroom goed gaat door de bumper, motorkap en spoiler goed af te stellen voor meer neerwaartse kracht.. Maar hoe kan ik de charger dan laten wheelieen? Hij had nu 830PK en hij heeft nooit gewielied. Ik vind de Charger meer wat voor driften Als je goed wil Wheelien moet je een Pontiac GTO gebruiken van de Speed King. Alles Op level 4 en dan goed schakelen en je maakt met gemak een Wheelie. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Hmm, met mijn supra doe ik ook wheelies van 408 meter... Terwijl de baan maar 400 meter lang is Ja je zou idd die muscleauto kunnen doen, de Dodge Challenger doet het ook goed. En je Charger, Je moet hem dan tunen? Of heb je dat al gedaan? Anders, dit is alleen voor de PK's, moet je bij de Motor de Nokkenasregelaar en de Boost enzo alles naar rechts doen, dan heb je het alleen op de PK's. Hoe de Charger het beste op de andere dingen afgesteld moet worden weet ik niet uit mijn hoofd.... Reageren
Wienish Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 (bewerkt) Hmm, met mijn supra doe ik ook wheelies van 408 meter... Terwijl de baan maar 400 meter lang is Ja je zou idd die muscleauto kunnen doen, de Dodge Challenger doet het ook goed. En je Charger, Je moet hem dan tunen? Of heb je dat al gedaan? Anders, dit is alleen voor de PK's, moet je bij de Motor de Nokkenasregelaar en de Boost enzo alles naar rechts doen, dan heb je het alleen op de PK's. Hoe de Charger het beste op de andere dingen afgesteld moet worden weet ik niet uit mijn hoofd.... En bij de versnellingen moet je juist niet alles naar rechts doen, maar wel steeds weer verder naar rechts.. Stel je hebt 1 bijna helemaal links (helemaal links is ook niet goed), dan 2 weer een beetje verder naar rechts, 3 weer wat verder, 4 nog verder, 5 nog een beetje verder en 6 dan op Max Speed (<-- Drag!) Bewerkt: 22 augustus 2009 door Wienish Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Hmm, met mijn supra doe ik ook wheelies van 408 meter... Terwijl de baan maar 400 meter lang is Ja je zou idd die muscleauto kunnen doen, de Dodge Challenger doet het ook goed. En je Charger, Je moet hem dan tunen? Of heb je dat al gedaan? Anders, dit is alleen voor de PK's, moet je bij de Motor de Nokkenasregelaar en de Boost enzo alles naar rechts doen, dan heb je het alleen op de PK's. Hoe de Charger het beste op de andere dingen afgesteld moet worden weet ik niet uit mijn hoofd.... En bij de versnellingen moet je juist niet alles naar rechts doen, maar wel steeds weer verder naar rechts.. Stel je hebt 1 bijna helemaal links (helemaal links is ook niet goed), dan 2 weer een beetje verder naar rechts, 3 weer wat verder, 4 nog verder, 5 nog een beetje verder en 6 dan op Max Speed (<-- Drag!) Ja klopt met versnellingen, 1e kort en 6e lang, en de rest ertussen in EN met Wielophanging al helemaal niet alles naar rechts Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Nu heb ik alles niv 4 gedaan, al jullie tunetips opgevolgt en ik krijg er nu 974PK uit. De snelheid is er, het mooie motorgeluid is er, het enige dat ontbreekt is de wheelie!! Nog steeds geen Wheelie! Hebben jullie toevallig nog meer tips? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Nu heb ik alles niv 4 gedaan, al jullie tunetips opgevolgt en ik krijg er nu 974PK uit. De snelheid is er, het mooie motorgeluid is er, het enige dat ontbreekt is de wheelie!! Nog steeds geen Wheelie! Hebben jullie toevallig nog meer tips? Is hij achterwiel aangedreven? Serieus: Als het stoplicht net naar groen draagt te gaan moet je schakelen. Dan maak je toch echt een wheelie? Bewerkt: 23 augustus 2009 door Eddie Low Reageren
Wienish Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Nu heb ik alles niv 4 gedaan, al jullie tunetips opgevolgt en ik krijg er nu 974PK uit. De snelheid is er, het mooie motorgeluid is er, het enige dat ontbreekt is de wheelie!! Nog steeds geen Wheelie! Hebben jullie toevallig nog meer tips? 1. Welke wagen? 2. Ik neem aan dat je gezien hebt dat mijn vorige bericht meer over dragracen dan over wheeliën ging? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Ok, na een hele avond tunen en auto's in puin rijden maakt mn charger eindelijk een wheelie van 240 meter . Zijn er nog tips voor een langere wheelie? Bewerkt: 23 augustus 2009 door Djmaddox Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ok, na een hele avond tunen en auto's in puin rijden maakt mn charger eindelijk een wheelie van 240 meter . Zijn er nog tips voor een langere wheelie? Ehm, eerst een keer oefenen en nitro gebruiken in de versnelling waar de auto gaat zakken zegmaar En je kan alleen Wheelie doen als je wel een Wheelie wedstrijd hebt he Met gewone drag doet mijn supra niet zo'n lange wheelie als met wheelie wedstrijd Maar stel je schakelt naar zn 4 en dan gaat ie zakken, dan moet je nitro doen... Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Ok, na een hele avond tunen en auto's in puin rijden maakt mn charger eindelijk een wheelie van 240 meter . Zijn er nog tips voor een langere wheelie? Perfect schakelen. Daar kom je een heel eind mee. Verder als hij gaat zakken moet je nitro gebruiken zoals hieronder is gezegt. Ik bedoel hierboven Bewerkt: 23 augustus 2009 door Eddie Low Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.