Wienish Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Perfect schakelen en weten dat de wheelie vaak ophoudt nadat de auto doorschakelt naar de 4. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Maken 4wielaandrijving auto's ook wheelies? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Maken 4wielaandrijving auto's ook wheelies? Nee. Die zijn eerder gebouwd voor Grip en Drag. Aangezien de kracht over alle wielen word verdeeld schiet een 4WD voorruit zonder een wheelie. Bewerkt: 23 augustus 2009 door Eddie Low Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Maken 4wielaandrijving auto's ook wheelies? Nee. Die zijn eerder gebouwd voor Grip en Drag. Aangezien de kracht over alle wielen word verdeeld schiet een 4WD voorruit zonder een wheelie. Dat is nu dan mooi. Dan koop ik (denk ik) een lamborghini voor drag en mn supra die doet nu wheelies van 410 meter op een 400 meter baan. Verder heb ik ook een Zonda gekocht met alles niv 4 die ik gebruik voor speed. Of heeft iemand anders nog tips voor een ubersnelle nietwheeliemakende auto voor drag? Bewerkt: 23 augustus 2009 door Djmaddox Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Maken 4wielaandrijving auto's ook wheelies? Nee. Die zijn eerder gebouwd voor Grip en Drag. Aangezien de kracht over alle wielen word verdeeld schiet een 4WD voorruit zonder een wheelie. Dat is nu dan mooi. Dan koop ik (denk ik) een lamborghini voor drag en mn supra die doet nu wheelies van 410 meter op een 400 meter baan. Verder heb ik ook een Zonda gekocht met alles niv 4 die ik gebruik voor speed. Of heeft iemand anders nog tips voor een ubersnelle nietwheeliemakende auto voor drag? Nissan GT-R Prototype. Is 4WD en je haalt er met alles niv 4 1028 PK uit. Bovendien haal je daarmee de 400 M in 5 á 6 seconden. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Nissan GT-R Prototype.Is 4WD en je haalt er met alles niv 4 1028 PK uit. Bovendien haal je daarmee de 400 M in 5 á 6 seconden. Nou, dat is dan mooi! Maar kan ik mn evolution ix, skyline, viper of GTO(de nieuwe) nog ergens voor gebruiken? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Nissan GT-R Prototype.Is 4WD en je haalt er met alles niv 4 1028 PK uit. Bovendien haal je daarmee de 400 M in 5 á 6 seconden. Nou, dat is dan mooi! Maar kan ik mn evolution ix, skyline, viper of GTO(de nieuwe) nog ergens voor gebruiken? Je Skyline kan je eventueel gebruiken voor Speed. Met alles Niveau 4 rijd je de hele baan lang wel 400 Kmp /h Je Evolution IX kan je gebruiken voor Drift, Alleen weet ik niet of hij FWD, RWD, of 4WD is. Je Viper kan je als reserve auto gebruiken voor Grip. En de GTO kan je als Reserve voor Wheelie-Wedstrijd gebruiken. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Weet iemand hoe ik een extra versnelling op mijn chevelle ss krijg? Hij heeft namelijk 500pk, en maar 4 versnellingen. Ik win wel, maar vaak blaas ik mijn motor op. Weet iemand hoe het moet, ik heb al veel geprobeerd. Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Weet iemand hoe ik een extra versnelling op mijn chevelle ss krijg? Hij heeft namelijk 500pk, en maar 4 versnellingen. Ik win wel, maar vaak blaas ik mijn motor op. Weet iemand hoe het moet, ik heb al veel geprobeerd. Een drivetrain upgrade installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.