Jump to content

Huizen&wapens Scripte


daflaar

Recommended Posts

hallo,

ik kan niet scripte en wil graag huizen op mijn server [buyable]

ook wil ik wapens als ik /giveweapon doet krijg ik wel de wapen maar geen geluid

het lukt mij gewoon niet om iets te scripte ,

ik wil graag dat iemand voormijn kan scripte huizen en wapens alleen

:N

[weet ook niet hoe je pwn bestand naar amx bestand doet dus kun die gene dan amx bestand maken ? ]

i hope soo!!

[diegene die dat voor me doet kan met mij de server runnen als diegene het wilt dan ]

ben diegene erg DankBaar

Link to comment
Delen op andere websites

In het SA forum zal je niet veel antwoord krijgen op je SA-MP scripting vragen... Verplaatst naar SA-MP Scripting forum. ;) In het vervolg de SA forums alleen gebruiken voor vragen over het spel zelf, niet over modding of multiplayer dingen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Leer zelf scripten. In dit forum staan genoeg tutorials waarmee je het kan leren, begin eens met het lezen van Sandra's beginnerstutorial en mijn beginnersgids (zie Master Tutorial List voor links ;))

ja maar ik weet niet hou ik een pwn bestand naar amx zet

Link to comment
Delen op andere websites

met f5 kun je ze overzetten naar een .amx (als je die .pwn geopend hebt)

als je dat doet dan krijg je eerst een scherm met warnings of errors, bij errors zet hij hem niet over naar en -amx en moet je die errors fixen.

Bewerkt: door mosweg
Link to comment
Delen op andere websites

Leer zelf scripten. In dit forum staan genoeg tutorials waarmee je het kan leren, begin eens met het lezen van Sandra's beginnerstutorial en mijn beginnersgids (zie Master Tutorial List voor links ;))

ja maar ik weet niet hou ik een pwn bestand naar amx zet

Dat staat in Sandra's beginnerstut :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Leer zelf scripten. In dit forum staan genoeg tutorials waarmee je het kan leren, begin eens met het lezen van Sandra's beginnerstutorial en mijn beginnersgids (zie Master Tutorial List voor links ;))

ja maar ik weet niet hou ik een pwn bestand naar amx zet

Dat staat in Sandra's beginnerstut :puh:

ik zie niks over huizen hoor :S

Link to comment
Delen op andere websites

ik zie niks over huizen hoor :S

Goh, zoals de naam van de tutorial al doet vermoeden, is het een "beginners-tutorial. Daarin staat de basis van het scripten. Je moet pas verder kijken als je wat in die tutorial staat goed begrijpt. Als je nog niet eens weet hoe je van .pwn een .amx maakt, vergeet die huizen e.d. maar.

Accepteer nou alsjeblieft dat je 'klein' moet beginnen. Je kan nou eenmaal niet als starter een enorm uitgebreid script hebben met de meest uitgebreide functies. Je zal ook eerst moeten leren om een pannekoek te bakken voordat je een chef-kok kan worden. Accepteer dat het gewoon maanden/jaren gaat duren voordat je zoiets kan maken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zie niks over huizen hoor :S

Goh, zoals de naam van de tutorial al doet vermoeden, is het een "beginners-tutorial. Daarin staat de basis van het scripten. Je moet pas verder kijken als je wat in die tutorial staat goed begrijpt. Als je nog niet eens weet hoe je van .pwn een .amx maakt, vergeet die huizen e.d. maar.

Accepteer nou alsjeblieft dat je 'klein' moet beginnen. Je kan nou eenmaal niet als starter een enorm uitgebreid script hebben met de meest uitgebreide functies. Je zal ook eerst moeten leren om een pannekoek te bakken voordat je een chef-kok kan worden. Accepteer dat het gewoon maanden/jaren gaat duren voordat je zoiets kan maken.

begrijp ik wel , en ja ik weet hoe je .pwn een .amx maakt :S al eens gezegt in andere topic, blijkbaar niet gezien ?

ja heb de tut gezien en begrepen --.-- allemaal in die tut al x gedaan :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik kan niet scripte

het lukt mij gewoon niet om iets te scripte ,

weet ook niet hoe je pwn bestand naar amx bestand doet

.pwn en .amx weet ik wel en ja ik heb gescript , je weet niks over mij :S

Wat is het nu:

kan je nou wel scripten?

weetje nou wel hoe je .pwn naar .amx doet??

ik snapt nie meer

EDIT:

.:!!:.PWND.:!!:.

Bewerkt: door Crusher!!
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...