Jump to content

2e scherm

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb nu de philips 170s

nu wil ik een nieuw scherm van ca 22 tot 24 inch

voorkeuren:

geen vga

liefst hd ( ready )

t liefst geen webshop dus ik wil hem gewoon kunnen ophalen

niet al te duur ik wil het onder de ca 190 euro houden

dank jullie

Geplaatst:

Waarom niet nog een 2e 170s? Dat staat veel beter op je bureau dan 2 totaal verschillende schermen. En het scherm moet wel dezelfde resolutie hebben als je 170s, want volgens mij kun je niet voor elk scherm een aparte resolutie instellen. (verbeter me als ik het fout heb)

Geplaatst:
Waarom niet nog een 2e 170s? Dat staat veel beter op je bureau dan 2 totaal verschillende schermen. En het scherm moet wel dezelfde resolutie hebben als je 170s, want volgens mij kun je niet voor elk scherm een aparte resolutie instellen. (verbeter me als ik het fout heb)

Dan zal ik jou even verbeteren ;)

Het kan wel!

Geplaatst:

Je kan heel makkelijk een andere resolutie instellen voor je andere scherm, mits je het bureaublad wil uitbreiden naar dat andere scherm. Als je het beeld van het ene scherm cloont naar het andere scherm wordt de resolutie van het kleinste scherm gebruikt, aangezien die een lagere resolutie heeft als het grotere scherm. Maar dit lijkt mij niet het geval.

Daarnaast is er een goede reden om een 22 inch of groter scherm te kopen: de aspect ratio van 17 inch schermen is vaak 4:3 en die raakt uit de mode. Als je films afspeelt op je computer zie je balken boven en onder die groter zijn dan het oppervlak waar wel beeld is. Dus nu stappen mensen langzaam over op 16:9 of 16:10 schermen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik verbeter je dan, want ik kan 2 verschillende resoluties bij mijn schermen.

EDIT: Al 2x verbeterd. :-(

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

ja helemaal vergeten in de voorkeuren te zetten ik wil t graag op 16:9 hebben

en ik ga dus bijv. op me ene scherm (dus die 22/24") film kijken

en op het andere msnen enz..

dus 4:3 enz. maakt niet uit.

en ik vindt dit scherm gwn te klein en ik wil gwn een groter scherm

Geplaatst:

Ik heb al met verschillende schermen in dualscreen gewerkt, je kunt voor elk scherm zijn eigen resolutie selecteren, als je ultramon download kun je nog meer instellingen kiezen zoals de startbalk doortrekken naar het andere scherm etc, ook 2 verschillende wallpapers ( achtergronden ) oof éen wallpaper verdeeld over beide schermen.

Als je toch éen scherm als hoofscherm gebruikt en de ander puur als bijscherm om msn etc op te zetten maakt het niet zoveel uit dat je 2 verschillende groottes aan scherm hebt. Ben je van plan in het midden van beide schermen te gaan zitten dan is het wel aan te raden om 2 identieke schermen te gebruiken.

Nog meer vragen over dualscreen zijn welkom :)

Geplaatst:

nee mijn toetsenbord zit aan de rechterkant van mijn bureau daar komt dat 22/24" scherm en dan aan de linker kant ( komt het bij scherm) is mijn huidige 15" scherm

mja welke raden jullie mij aan

Geplaatst:

acer is toch wel een goed merk???

ik heb er alleen maar goeie dingen over gehoord.

ik denk dat ik voor die 2e ga

die lijkt me wel nice

Geplaatst:
acer is toch wel een goed merk???

ik heb er alleen maar goeie dingen over gehoord.

ik denk dat ik voor die 2e ga

die lijkt me wel nice

Nou, ik heb zelf een budget Acer scherm gehad (AL1619W) en die maakte een krassend geluid, wat meerdere hadden met dit scherm (volgens het internet).

Geplaatst:

oke, ik d8 dat acer echt een goed merk was

mja.

ik had wel een iyima gezien maar ik heb gehoord dat iyima slecht is

maar ik kan nergens echt een goeie samsung 22/24" scherm vinden voor onder de 190

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...