Froop Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 De Britse band Coldplay breekt met hun nieuwe album 'X&Y' het record aantal voorbestellingen via internet. Nog nooit is een album zo vaak voorbesteld. Het vorige record was in handen van Dido met haar album 'Life for rent' uit 2003. Ook de nieuwe single 'Speed of sound' doet het goed. Een dag na de release prijkte het plaatje al op de eerste plaats in de download-hitlijsten van muziekaanbieder iTunes. In de Amerikaanse Billboard-hitlijst kwam de single binnen op plaats acht. Dit is de hoogste Britse binnenkomer sinds Hey Jude van de Beatles in 1968. Bron: Fok.nl ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Ik vind het wel leuk voor Coldplay, dat hun album zo vaak voorbesteld is. Dat ze hoger binnenkwamen dan The Beatles, dat vind ik knap. Reageren
MightyDuck Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Geplaatst: 6 juni 2005 Ik ken een aantal nummers van ze en dat zijn ook hun beste denk ik. Ze hebben een hele speciale stijl van muziek wat ik wel mooi vind. De nieuwe single is ook wel goed en misschien dat ik ook maar eens het album van ze ga aanschaffen. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 goede band goede nummers mooie stijl maar toch koop ik de cd niet waarom? omdat ik liever een paar singles heb van hun dan 1 hele cd Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Ik vond coldplay sh*t eigelijk maar als ik dit zie vind ik dat ze goed bezig zijn Reageren
MightyDuck Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 goede bandgoede nummers mooie stijl maar toch koop ik de cd niet waarom? omdat ik liever een paar singles heb van hun dan 1 hele cd Singles zijn niet altijd de beste nummers die op de cd staan, het is gewoon om de cd een beetje te promoten zodat meerdere mensen de cd gaan kopen. Misschien is dit wel het enige single die uitkomt van de nieuwe cd, je kan em ook downloaden, maar het maakt mij verder niet zo heel veel uit wat je doet. Ik denk dat ik de cd ga kopen, zal dan mijn enige cd van Coldplay worden, en als ik em goed vind koop ik die andere cd's er ook misschien nog wel bij. Reageren
J3lluh Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Geplaatst: 17 juni 2005 Prachtige CD, kan n iet anders zeggen, beste nummer: Speed of Sound. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.