coolnniek9 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Dit is me nieuwe PC Ik hoop dat jullie er wat van vinden XD
Crypteq Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) Uhm... wat is er zo speciaal aan? Heb op mn kamer ook een pc uit elkaar liggen die het ook doet... Wat is er zo speciaal aan als ik vragen mag? @Hieronder Waarom laat je het dan zien? Bewerkt: 20 augustus 2009 door BC7
coolnniek9 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Uhm... wat is er zo speciaal aan? Heb op mn kamer ook een pc uit elkaar liggen die het ook doet... Wat is er zo speciaal aan als ik vragen mag? Zeg ik dat ie speciaal is?
Zero-two Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Uhm... wat is er zo speciaal aan? Heb op mn kamer ook een pc uit elkaar liggen die het ook doet... Wat is er zo speciaal aan als ik vragen mag? Zeg ik dat ie speciaal is? Je start er wel een topic voor. En je moest het eigenlijk hier posten.
Galiorix Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Als je dat spul niet op antistatisch folie hebt liggen, is er een kans dat het zomaar ineens kapot is. Ik zou dus gewoon even alles terug in de kast doen voordat het mis gaat...
coolnniek9 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Als je dat spul niet op antistatisch folie hebt liggen, is er een kans dat het zomaar ineens kapot is. Ik zou dus gewoon even alles terug in de kast doen voordat het mis gaat... Gwn folie?
Limbolander Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Nee antistatisch plastic/folie, daar zit je moederbord in als het geleverd wordt, heb je dat niet kun je er eventueel rubberen mat onder leggen of gewoon terug in de kast.
Galiorix Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Als je dat spul niet op antistatisch folie hebt liggen, is er een kans dat het zomaar ineens kapot is. Ik zou dus gewoon even alles terug in de kast doen voordat het mis gaat... Gwn folie? Geen echte folie, dan gaat ie echt kapot.
coolnniek9 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Als je dat spul niet op antistatisch folie hebt liggen, is er een kans dat het zomaar ineens kapot is. Ik zou dus gewoon even alles terug in de kast doen voordat het mis gaat... Gwn folie? Geen echte folie, dan gaat ie echt kapot. Dan maar weer inelkaar
Thundercover Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Voortaan kan je dit soort foto's hier posten. Het is niet nodig om hiervoor een heel topic aan te maken; daarvoor zijn er hier simpelweg te veel hardware freaks. Gelukkig maar, want dat brengt heel wat leven in de brouwerij. Topic locked.
Recommended Posts