gta vc Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Hallo gta-fan Ik heb een probleem. Ik heb de missie verdant meadows gespeeld en het vliegveld gekocht en een paar vlieg opdrachten uitgevoerd (k heb nu de :Circle Airstrip als les opdracht ) maar nu krijg ik alleen nog maar telefoontjes en ik heb geen keuze of ik ze met y of n te beantwoorden HELP!!!!HELP!!!!HELP!!!!HELP!!!! Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Gewoon allemaal afluisteren. Zo krijg je meer missies. Reageren
Donutdragon Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Krijg je zoveel telefoontjes dat je echt niet meer normaal verder kunt??? En, je krijgt pas meer missies als je de hele flight school uit hebt gespeeld (voor elk onderdeel brons of hoger) Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Vergeten toe te voegen :$ Kijk als de volgende keer eerst maar hier http://nl.wikigta.org/wiki/Missieoverzicht..._San_Andreas%29 voordat je verdere vragen hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.