jaap_st1 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 kan ik san andreas spelen op de pc met een geforce fx 5500 grafische kaart? er staat dat je een geforce 3 of hoger moet hebben. alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 kan ik san andreas spelen op de pc met een geforce fx 5500 grafische kaart?er staat dat je een geforce 3 of hoger moet hebben. alvast bedankt! Hier zijn al duizenden topics over.. Kijk bij de requirements!! Jouw kaart is hoger dan een GeForce 3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 ja maar loopt hij dan goed of loopt het spel dan wat trager zoals ik bij gta3 had op mijn oude pc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Extreme G Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 hij draait er echt wel op B) (maard e geforce 5 serie is slecht) \\ Jeroen // 18+3 juli=jarig in vakantie \\ zegt: geforce 5 serie is beetje slechte serie in algemeen ik heb vandaag een Geforce 6600GT Gekocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Belangrijk is dat je videokaart tenminste 128 Mb heeft. Heb je een kaart van 64 Mb of minder in je PC zitten (zoals ik), dan kan het misschien wat minder gesmeerd lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 hij draait er echt wel op B) (maard e geforce 5 serie is slecht) \\ Jeroen // 18+3 juli=jarig in vakantie \\ zegt: geforce 5 serie is beetje slechte serie in algemeen ik heb vandaag een Geforce 6600GT Gekocht oke bedankt ik heb helaas geen geld om een geforce 6600 te kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 ik heb Nvidia 5700LE 256 MB, genoeg voor nieuwe games (GTA SA kan ik wel op high spelen maar Half life 2 enz games op normal en high.) kost ook maar €100,- Ik zou wel nvidia 6600 of nieuwere aanraden maar die van mijne is ook een goei ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mewhywhy Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 lol ik heb ATI Readon 9800 pro limit iceQ edition koste wel wat meer dan die geforcjes bij elkaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blu3ice Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 F*ck man, ik heb nou een Geforce 5700. Zal het gesmeerd lopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_jordy_ Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 ik heb 5600 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) kijk ff op het Topic: sysspecs. Staat een vergelijkingstabelletje van grafische kaarten. je moet MINIMAAL Geforce 3 hebben, Geforce 6 wordt aanbevolen... en of het gesmeerd zal lopen weet nog niemand, afwachten, dus!!! als je misschien de gtagames.nl (of andere gta-site, bijv. gtagaming.com) in de gaten houdt, kan je misschien wat over systeemvereisten krijgen over de Amerikaanse release! Bewerkt: 7 juni 2005 door CasperdeZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Delusion Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 ik hbe een radium...is dat ook genoeg?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 ja die kan net zo goed zijn, ligt er aan welke je hebt. de Radeon 9800 XXL 128 mb zal het spel aan kunnen, dat heeft rockstar games mij schriftelijk bevestigd. FR: rriceDear Sir/Madam Thank you for contacting Rockstar Technical Support. This link will show you the requirements for the game : http://www.take2games.com/index.php?p=game...=PC&title=gtasa As you can see, your Radeon 9800 XXL series will easily meet the requirements for this game. Please be sure to delete all previous correspondence when replying. This will help us to process your response in a more timely and efficient manner. Kind Regards, Rockstar Technical Support Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 staat bijv een geforce fx 5500 dan voor een geforce 5 en een geforce fx 6600 voor een geforce 6? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 staat bijv een geforce fx 5500 dan voor een geforce 5 en een geforce fx 6600 voor een geforce 6? Ik geloof het wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.