gta_user82 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 staat bijv een geforce fx 5500 dan voor een geforce 5 en een geforce fx 6600 voor een geforce 6? Ja maar Geforce 6200 ook, je moet het breed nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 F*ck man, ik heb nou een Geforce 5700. Zal het gesmeerd lopen? ik heb ook 5700LE 256MB en het zal wel gesmeerd lopen. Natuurlijk is het beter als je 6 series heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 ik denk wel dat het gesmeerd loopt want van de fout die ze in gta3 hebben gemaakt (de game draaide ook op goede systemen slecht) zullen ze nu wel wat geleerd hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wouter Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) geforce TI4200 128 mb ?? uha, anderen ook opgevallen dat vice city beter draait op je computer dan gta III ? Bewerkt: 7 juni 2005 door wouter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 geforce TI4200 128 mb ?? uha, anderen ook opgevallen dat vice city beter draait op je computer dan gta III ? dat komt omdat gta vice city NA gta3 uitkwam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 anderen ook opgevallen dat vice city beter draait op je computer dan gta III ? Ja ik! Als ik GTA III wil spelen op m'n computer is hij heel sloom. Met vice city is hij wel weer snel. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robert Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 weet iemand trouwens hou het zit met een geforce 4 mx card zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 GTA 1 draait pas fuck op mn computer :blink: dat meen ik echt... :blink: GTA vice city draait als een zonnetje: amd athlon xp 3200+ 1024 mb intern geheugen ati radeon x800pro 256 mb Nou raar dat hier gta 1 niet op loopt :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.