Jump to content

Kan GTA 4 niet goed spelen


MILK-MAN

Recommended Posts

Hallo

Ik kan GTA 4 niet echt goed spelen, het schokt veel etc.

Het kan liggen aan m'n pc daarom wil ik even vragen of het aan mn pc ligt.

Hier wat info over mn pc.

MS Windows XP Professional SP3

AMD Athlon 64 X2 Dual Core Proccessor 4000+

2.0 GB RAM

NVIDIA GeForce 8600 GT

en ik het een 22" monitor, en die zou ik graag goed kunnen gebruiken XD.

Ik weet niet of je aan deze informatie genoeg hebt.

Als er iets niet goed is aan m'n pc dan zou ik graag advies willen krijgen over welke pc ik dan wel moet komen, zoals processor, videokaart, moederbord etc.

ik zat te denken aan een GeForce GTX275

maar welke processor en videokaart daarvoor goed zijn weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MILK-MAN

    23

  • wesley123

    17

  • Flitskikker

    2

  • Galiorix

    2

Ik ben van plan om een GTX 275 te kopen, zal GTA 4 het dan goed doen ook als ik de huidige processor houd? (AMD Athlon 64 X2 dual core 4000+)

Simpel antwoord: neen. Je hebt een goede videokaart nodig, in combinatie met een goede processor. Daarnaast is 2 GB RAM ook maar net voldoende.

Ik raad je aan om een Quad Core te kopen of een Phenom II X3 of X4, een GTX 275 is goed en ik denk dat je best ook 3 of 4 GB RAM neemt. Maar dit moet allemaal op je moederbord passen en je voeding moet voldoende zijn, houd daar rekening mee!

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt een nieuw moederbord nodig aangezien het huidige moederbord veroudert is. Je zult minstens 600 euro nodig hebben voor een hele upgrade. Onder een hele upgrade versta ik dus geheugen, moederbord, voeding, videokaart, processor en eventueel een nieuwe kast. Geheugen hoeft niet percee, de rest wel.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel GTA IV met 2 GB DDR2 gewoon op high hoor. Geheugen is dus voldoende. En met alleen een nieuwe processor (bijvoorbeeld de 6000+ of 6400+) kun je al redelijk spelen.

Ja ik ga waarschijnlijk nog een quad core processor halen, de AMD PHENOM X4 9650 AM2 BOXED.

En om nog wat langer met deze pc om te kunnen gaan haal ik er ook nog 2 gb ram erbij.

Dat is toch best wel goed?;)

Link to comment
Delen op andere websites

je cpu vertraagt het flink ja, het zal ere beter uitzien, maar niet beter lopen.

heb je verder ook al een nieuwe voeding aangeschaft? ik weet vrijwel zeker dat je huidige niet genoeg vermogen heeft en een b-merk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...