Jump to content

Kan GTA 4 niet goed spelen


MILK-MAN

Recommended Posts

je cpu vertraagt het flink ja, het zal ere beter uitzien, maar niet beter lopen.

heb je verder ook al een nieuwe voeding aangeschaft? ik weet vrijwel zeker dat je huidige niet genoeg vermogen heeft en een b-merk is.

Hoe kan ik zien wat voor voeding ik heb dan?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MILK-MAN

    23

  • wesley123

    17

  • Flitskikker

    2

  • Galiorix

    2

dat zou ik niet doen, dat is een b-merk, die gaan vele malen minder alng mee en dat wil je niet, je wilt een voeding met zekerheid 2 jaar kunnen gebruiken, dat ben je met een b-merk niet zeker, wat denk je dat er gebeurt als de voeding kapot gaat, dan is de kans groot dat je kortsluiting krijgt, wat dus je hele pc molt. De a-merk voedingen hebben een hogere efficientie, beter gecontroleerde voltages(binnen een range van 5%), ze zijn tegen overbelasting, oververhitting en kortsluiting beveiligd, net zoals bij een stoppenkast eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

dat zou ik niet doen, dat is een b-merk, die gaan vele malen minder alng mee en dat wil je niet, je wilt een voeding met zekerheid 2 jaar kunnen gebruiken, dat ben je met een b-merk niet zeker, wat denk je dat er gebeurt als de voeding kapot gaat, dan is de kans groot dat je kortsluiting krijgt, wat dus je hele pc molt. De a-merk voedingen hebben een hogere efficientie, beter gecontroleerde voltages(binnen een range van 5%), ze zijn tegen overbelasting, oververhitting en kortsluiting beveiligd, net zoals bij een stoppenkast eigenlijk.

oke, bedankt

Is 580 watt ook genoeg.

en wat gebeurt er als mijn voeding te weinig watt aan kan ?

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost voor bump verwijderd. Niet iedereen is hier 24/7 en dus soms zal je even moeten wachten voor iemand je helpt. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

het is niet nodig om zo snel te dubbelposten.

Als een voeding neit genoeg voltage kan leveren zal deze gewoon uitvallen als de maximum is berijkt.

Een 650Watt voeding is aan te raden, in dat geval zit je altijd veilig, ook als je weer wilt upgraden met nog wat anders, bijvoorbeeld een extra harde schijf.

Link to comment
Delen op andere websites

het is niet nodig om zo snel te dubbelposten.

Als een voeding neit genoeg voltage kan leveren zal deze gewoon uitvallen als de maximum is berijkt.

Een 650Watt voeding is aan te raden, in dat geval zit je altijd veilig, ook als je weer wilt upgraden met nog wat anders, bijvoorbeeld een extra harde schijf.

oke bedankt, ik zal dan nog maar even moeten kijken wat ik precies ga kopen en het een en ander proberen

En de dubbel post was niet de bedoeling, ik wilde mn bericht bewerken en poste perongeluk een 2e zelfde post.

en ik ben nieuw op dit forrum dus ik kon niet vinden hoe ik mn bericht moest verwijderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...