MILK-MAN Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Hallo Ik heb nu mn nieuwe video kaart (GTX275) en een nieuwe voeding (580watt), hij speelt al veel beter alleen met een betere processor natuurlijk nog veel soepeler. Maar wanneer ik een tijdje GTA 4 aan het spelen ben, dan gaat die opeens heel erg stotteren, ik heb geen idee hoe dat komt. Heeft iemand anders dat ook? Hoe komt dat? En weet iemand hoe ik dat kan oplossen? Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=98011 verder vraag ik me af of 580watt genoeg is. welk merk is het? Reageren
MILK-MAN Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=98011verder vraag ik me af of 580watt genoeg is. welk merk is het? ATX silence Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 dat is geen merk, of ik heb het fout, maar dan is eht soieso een b of zelf c merk. Reageren
MILK-MAN Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) dat is geen merk, of ik heb het fout, maar dan is eht soieso een b of zelf c merk. onee het is een OCZ ik heb t merk gevonden! maar er stond ook iets met silence op En ik had nog een vraagje, Waar moet ik op letten als ik een processor wil kopen? En welke processor raad jij mij aan, zodat ik alles uit mn videokaart kan halen? Bewerkt: 26 augustus 2009 door MILK-MAN Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 dat is geen merk, of ik heb het fout, maar dan is eht soieso een b of zelf c merk. onee het is een OCZ ik heb t merk gevonden! maar er stond ook iets met silence op En ik had nog een vraagje, Waar moet ik op letten als ik een processor wil kopen? En welke processor raad jij mij aan, zodat ik alles uit mn videokaart kan halen? Ik zou je een AM3 moederbord + Phenom II X3 of X4 en DDR3 geheugen aanbevelen. Reageren
MILK-MAN Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) dat is geen merk, of ik heb het fout, maar dan is eht soieso een b of zelf c merk. onee het is een OCZ ik heb t merk gevonden! maar er stond ook iets met silence op En ik had nog een vraagje, Waar moet ik op letten als ik een processor wil kopen? En welke processor raad jij mij aan, zodat ik alles uit mn videokaart kan halen? Ik zou je een AM3 moederbord + Phenom II X3 of X4 en DDR3 geheugen aanbevelen. Oke, ik ga denk ik voor de X4, en ik ga nog 2 gig ram bijhalen. Maar kan ik dan nog steeds last krijgen van die ploselinge lagg problemen? Iemand zegt dat het ook aan de voeding kan liggen "All of u dont know that it is a problem of low power smps.playing games like gta 4 on high-end graphics card needs alot power so u need a 750 watt cooler master smps which will give ur graphics card all the power it needs and ur game will not lag.i know this b'coz i faced the same problem with 450 watt smps but i changed to 600 watt cooler master smps and i can play GTA 4 on 1680 by 1050 resolution with all very high and highest settings and it gives me 30-40 fps!!!!!!!!!!" Of kan het ook aan mn te oude processor liggen ? Bewerkt: 26 augustus 2009 door MILK-MAN Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 als jij de memrestrict fix hebt gebruikt is de kans vrij klein. Reageren
MILK-MAN Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 als jij de memrestrict fix hebt gebruikt is de kans vrij klein. welke kans is vrij klein? dat ik lagg problemen krijg op de Phenom II X4 of dat het laggen kan liggen aan de voeding? of dat het aan mn oude processor ligt ? Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 in die link die ik poste, heb je dat al geprobeert? als je dan geen lag meer hebt na dit te hebben gedaan is de kans vrij klein dat je dat ook nog bij je nieuwe cpu krijgt. Reageren
MILK-MAN Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 in die link die ik poste, heb je dat al geprobeert?als je dan geen lag meer hebt na dit te hebben gedaan is de kans vrij klein dat je dat ook nog bij je nieuwe cpu krijgt. Ja heb ik geprobeert, bij 1 van de codes kon ik 2 á 3 uur achter elkaar doorspelen :$ alleen toen begon het toch weer. ik ging dus weer een stap naar boven, maar toen kwam de lagg veel sneller, maar toen had ik mn opties ook iets hoger gezet om te kijken hoe dat zou spelen. Of kan het daar niet aan liggen? Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 daar kan het wel aan liggen eerst zorgen dat hj goed werkt Reageren
MILK-MAN Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 daar kan het wel aan liggeneerst zorgen dat hj goed werkt mn nieuwe processor (AMD Phenom II X3)en de 2 gb extra ram (totaal 4gb) zijn binnen Dan zou ik gta 4 nu dus eindelijk kunnen spelen Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 nee, want die processor past niet op je moederbord. Reageren
MILK-MAN Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 nee, want die processor past niet op je moederbord. Hoe weet je dat ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.