Jump to content

Kan GTA 4 niet goed spelen


MILK-MAN

Recommended Posts

Hallo

Ik heb nu mn nieuwe video kaart (GTX275) en een nieuwe voeding (580watt), hij speelt al veel beter alleen met een betere processor natuurlijk nog veel soepeler. Maar wanneer ik een tijdje GTA 4 aan het spelen ben, dan gaat die opeens heel erg stotteren, ik heb geen idee hoe dat komt.

Heeft iemand anders dat ook? Hoe komt dat? En weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MILK-MAN

    23

  • wesley123

    17

  • Flitskikker

    2

  • Galiorix

    2

dat is geen merk, of ik heb het fout, maar dan is eht soieso een b of zelf c merk.

onee het is een OCZ ik heb t merk gevonden! maar er stond ook iets met silence op

En ik had nog een vraagje, Waar moet ik op letten als ik een processor wil kopen?

En welke processor raad jij mij aan, zodat ik alles uit mn videokaart kan halen?

Bewerkt: door MILK-MAN
Link to comment
Delen op andere websites

dat is geen merk, of ik heb het fout, maar dan is eht soieso een b of zelf c merk.

onee het is een OCZ ik heb t merk gevonden! maar er stond ook iets met silence op

En ik had nog een vraagje, Waar moet ik op letten als ik een processor wil kopen?

En welke processor raad jij mij aan, zodat ik alles uit mn videokaart kan halen?

Ik zou je een AM3 moederbord + Phenom II X3 of X4 en DDR3 geheugen aanbevelen.

Link to comment
Delen op andere websites

dat is geen merk, of ik heb het fout, maar dan is eht soieso een b of zelf c merk.

onee het is een OCZ ik heb t merk gevonden! maar er stond ook iets met silence op

En ik had nog een vraagje, Waar moet ik op letten als ik een processor wil kopen?

En welke processor raad jij mij aan, zodat ik alles uit mn videokaart kan halen?

Ik zou je een AM3 moederbord + Phenom II X3 of X4 en DDR3 geheugen aanbevelen.

Oke, ik ga denk ik voor de X4, en ik ga nog 2 gig ram bijhalen.

Maar kan ik dan nog steeds last krijgen van die ploselinge lagg problemen?

Iemand zegt dat het ook aan de voeding kan liggen

"All of u dont know that it is a problem of low power smps.playing games like gta 4 on high-end graphics card needs alot power so u need a 750 watt cooler master smps which will give ur graphics card all the power it needs and ur game will not lag.i know this b'coz i faced the same problem with 450 watt smps but i changed to 600 watt cooler master smps and i can play GTA 4 on 1680 by 1050 resolution with all very high and highest settings and it gives me 30-40 fps!!!!!!!!!!"

Of kan het ook aan mn te oude processor liggen ?

Bewerkt: door MILK-MAN
Link to comment
Delen op andere websites

als jij de memrestrict fix hebt gebruikt is de kans vrij klein.

welke kans is vrij klein? dat ik lagg problemen krijg op de Phenom II X4

of dat het laggen kan liggen aan de voeding?

of dat het aan mn oude processor ligt ?

Link to comment
Delen op andere websites

in die link die ik poste, heb je dat al geprobeert?

als je dan geen lag meer hebt na dit te hebben gedaan is de kans vrij klein dat je dat ook nog bij je nieuwe cpu krijgt.

Ja heb ik geprobeert, bij 1 van de codes kon ik 2 á 3 uur achter elkaar doorspelen :$ alleen toen begon het toch weer.

ik ging dus weer een stap naar boven, maar toen kwam de lagg veel sneller, maar toen had ik mn opties ook iets hoger gezet om te kijken hoe dat zou spelen. Of kan het daar niet aan liggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...