bLADE` Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) V1 V2 Eerste keer heb ik smudge gebruikt want ik ben nog best nieuw op Photoshop. Ik kon lettertype niet donkerder krijgen. Dit is mn 2e sig (als het iets uitmaakt ) Rate & Hate & Tips Bewerkt: 21 augustus 2009 door bLADE` Reageren
7ulian Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik kon lettertype niet donkerder krijgen. Ik neem aan dat je de tekst bedoelt. Lettertype (of font) is alleen de vorm van de letter. Als je nog een versie hebt met die tekst in een losse laag, dan kan je de tekst donkerder maken door Bewerken / Aanpassen / Helderheid Contrast. Of met de toverstaf selecteren, en dan vullen met een betere kleur. Over de afbeeldingen, ik vind V2 het mooist. Ook al heeft V1 de IronMan kleuren, V2 is heel sfeervol. Toch zal ik het contrast wat hoger maken, alles is nu een beetje subtiel, vaag. Het onderwerp staat niet in het midden, wat goed is, maar je kan nog meer doen met de compositie. Maak IronMan groter, of laat misschien alleen het hoofd en een stukje schouder zien. Het begin is er zeker, maar wat meer experiment mag zeker V1 - 5 / 10 V2 - 7 / 10 Reageren
bLADE` Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Ik kon lettertype niet donkerder krijgen. Ik neem aan dat je de tekst bedoelt. Lettertype (of font) is alleen de vorm van de letter. Als je nog een versie hebt met die tekst in een losse laag, dan kan je de tekst donkerder maken door Bewerken / Aanpassen / Helderheid Contrast. Of met de toverstaf selecteren, en dan vullen met een betere kleur. Over de afbeeldingen, ik vind V2 het mooist. Ook al heeft V1 de IronMan kleuren, V2 is heel sfeervol. Toch zal ik het contrast wat hoger maken, alles is nu een beetje subtiel, vaag. Het onderwerp staat niet in het midden, wat goed is, maar je kan nog meer doen met de compositie. Maak IronMan groter, of laat misschien alleen het hoofd en een stukje schouder zien. Het begin is er zeker, maar wat meer experiment mag zeker V1 - 5 / 10 V2 - 7 / 10 Thanks voor de tip, ik had het bestand niet meer dus ik wist niet of ik nog wel de tekst kon verandere maarja degene waarvoor ik hem maakte was er blij mee. Bewerkt: 23 augustus 2009 door bLADE` Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.