martijnn Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Zodra ik de pc versie heb ga ik eerst de buurt wat verkennen, wat mini-games spelen enzo. Daarna begin ik met wat missies te doen en af en toe eens naar 't café om te poolen! En jullie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
urk-rulez Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Alles een beetje... Beetje stad verkenne, beetje missies...allles eigenlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 eerst ff de openingsmissie doen en dan gelijk in een vliegtuig proberen te vliegen en daarna ff de stad verkennen en de nieuwe voortuigen uittesten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blaatschaap Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 'k weet niet wat ik ga doen. Ik zie wel waar ik uit kom, en ik denk dat ik eerst gewoon wat ga zitten rommelen. Agentje neerknallen, autootje jatten, en ik zie wel. Daarna ga ik de weg wat verkennen, en begin vervolgens aan de missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 ik ga eerst alle auto's testen en dan lekker in een fijne bak de stad verkennen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThaBomb Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 om te beginnen doe ik ook de openingsmissie(-s) en dan ga ik de nieuw soort voertuigen uitproberen, quad, fiets, trein en daarmee de stad verkennen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Ik ga denk ik eerst tenminste 2 missies doen, en dan wat geld verdienen en Los Santos verkennen, beetje door de dorpjes touren en over de snelwegen racen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) Ik ga hem eerst installeren, jullie niet dan :blink: ... Maar oke. Eerst ga ik een beetje verkennen, rond rijden, wat mensen het leven zuur maken enz. , en dan beginnen met missie's en ondertussen gewoon wat lol trappen. Ik wil trouwens ook lekker veel voertuigen testen, vooral die BMXen en mountainbiken. Ook die politiemotor lijkt me gaaf . Over 4 dagen gaat dit gebeuren B) Bewerkt: 6 juni 2005 door Simsfan88 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Idd Simsfan.. Lekker rondcrossen op je BMXje of mountainbike van zo hoog mogelijke dingen af springen en zwemmen.. :blink: Ik weet nog dat ik bij een vriend zo baalde toen ik naar beneden flikkerde het water in omdat ik dacht dat ik dus weer kapot was En toen had ik dus pas weer in de gaten dát je dan helemaal niet verzuipt (maarja dat was ik zo gewend in VC dus ja :lol: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 ik ga als eerste ff wat auto's proberen, politiemotortje jatten, dan wat missies zodat je snel naar de volgende stad kan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) ik ga als eerste ff wat auto's proberen, politiemotortje jatten, dan wat missies zodat je snel naar de volgende stad kan... Ik heb gta sa al maar wat ik deed in het begin ik begon namelijk in een steegje en toen moest ik een bmx pakken die tegen het muurtje stond dat is de eerste missie die je moet doen. Het duurt wel even voordat je naar een andere stad kan, en niet even wat missies uitspelen. Zelf wou ik niet gelijk alles verkennen dat leek mij zonde. Bewerkt: 6 juni 2005 door Levi_16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) voordat ik een spel koopt doe ik paar dingen zoals) PC scanne met norton antivirus 2004 Pc lokaal station c: defgramenteren. Beeldscherm schoonmaken (vinger afdrukken) :lol: 1: Instaleren. <_< 2: 2/3 missies doen. 3: stad verkennen. 4: door gaan met opdrachten. (ook voertuigen proberen of ritje maken) ik wens jullia alvast plezierige gameplay ! Bewerkt: 6 juni 2005 door Mr.Elvis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 nou ik weet het wel hoor... 1 instaleren ( duhhh ) 2 niet gelijk aan de missies beginnen maar eerst een weekje ofzo de stad verkennen en als ik de stad een beetje ken dan pas de missies doen ( zo heb je minder kans om te verdwalen ) (lol) 3 dan de missies en weet ik veel wat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Ik denk dat je juist door missies te spelen snel de weg leert kennen. Bovendien, missies brengen geld in het laatje, waarmee je leuke dingen kan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 ,Jun 6 2005, 05:17 PM] Ik denk dat je juist door missies te spelen snel de weg leert kennen.Bovendien, missies brengen geld in het laatje, waarmee je leuke dingen kan doen. In het begin verdien je alleen nog maar respect, dus geld dat zal op een andere manier in 't laadje moeten komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.