mewhywhy Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 :o eerst een vette car steele en wat basketballen dan met die car vet tune ;)dan missies ect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 om te beginnen doe ik ook de openingsmissie(-s) en dan ga ik de nieuw soort voertuigen uitproberen, quad, fiets, trein en daarmee de stad verkennen. Ik moet toch echt even je droom verstoren ThaBomb. Die Quad kun je verlopig nog niet krijgen, of je wilt gaan cheaten. Ik ga denk ik eerst tenminste 2 missies doen, en dan wat geld verdienen en Los Santos verkennen, beetje door de dorpjes touren en over de snelwegen racen. Voor jouw hetzelfde Jiu-Jitsu-Ka[NL] je kan nog niet naar de dorpjes in het begin. Dan zou je toch eerst dat gedeelte vrij moeten spelen. Of je krijgt 4 sterren achter je aan als je toch daar heen ga. Dan kan je toch niet leuk rondrijden in die dorpjes. Maar, wat ik als eerste ga doen als ik hem heb. Ik ga eerst wat geld verdienen. Als ik dan wat geld heb ga ik alleen maar nog eten en missie's doen. Als ik dan een paar weken/maanden later het spel uitgespeeld heb. Dan ga ik wat rondtoeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinopower Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 ik ga geld winnen met poolen dan wat mensen af knallen en dan verder missie en de boel verkennen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) :o eerst een vette car steele en wat basketballen dan met die car vet tune ;)dan missies ect Dan moet ik ook jou teleurstellen, tunen kan nog niet vanaf het begin Maar van de andere kant is dat wel oke dat je nog niet alles kunt. Het bouwt verlangens op. Bewerkt: 6 juni 2005 door martijnn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta gamer13 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Ik ga als het kan gelijk naar de sportschool! even goed trainen dat ik een beetje klaar ben voor de missies!! dan een beetje dat stad verkennen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thunder2005 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Ik denk dat ik als Eerste ga doen : Het spel kopen en instaleren :ph34r: . En tweede eerst de begin missie en dan is wat rond scheuren :rolleyes: Voor de rest weet ik het nie, eerst zien hoe het spel bevalt he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Ik ga eerst laten zien dat ik er ben, daar bedoel ik mee een beedje rondrennen in Grove-Street, mensen neerslaan. Daarna ga ik met een vette bak de stad verkennen, en natuurlijk ook de politie laat ik weten dat ik er ben. Dáárna ga ik mountainbiken in de bossen enz... :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) Ik ga eerst laten zien dat ik er ben, daar bedoel ik mee een beedje rondrennen in Grove-Street, mensen neerslaan. Daarna ga ik met een vette bak de stad verkennen, en natuurlijk ook de politie laat ik weten dat ik er ben. Dáárna ga ik mountainbiken in de bossen enz... :lol: srry voor DUBBELPOST, kon er niks aan doen, pc flipte Bewerkt: 6 juni 2005 door stino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThaBomb Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 om te beginnen doe ik ook de openingsmissie(-s) en dan ga ik de nieuw soort voertuigen uitproberen, quad, fiets, trein en daarmee de stad verkennen. Ik moet toch echt even je droom verstoren ThaBomb. Die Quad kun je verlopig nog niet krijgen, of je wilt gaan cheaten. Ik ga denk ik eerst tenminste 2 missies doen, en dan wat geld verdienen en Los Santos verkennen, beetje door de dorpjes touren en over de snelwegen racen. Voor jouw hetzelfde Jiu-Jitsu-Ka[NL] je kan nog niet naar de dorpjes in het begin. Dan zou je toch eerst dat gedeelte vrij moeten spelen. Of je krijgt 4 sterren achter je aan als je toch daar heen ga. Dan kan je toch niet leuk rondrijden in die dorpjes. Maar, wat ik als eerste ga doen als ik hem heb. Ik ga eerst wat geld verdienen. Als ik dan wat geld heb ga ik alleen maar nog eten en missie's doen. Als ik dan een paar weken/maanden later het spel uitgespeeld heb. Dan ga ik wat rondtoeren. meen je dat?? in dat topic vragen over SA heeft iemand zo'n plaatje gepost met het gedeelte wat in het begin vrj is en daar zitten ook de dorpen bij, dat zal dan wel een vergissing zijn, naja dan ga ik lekker bmx in het begin. oh ja BTW ik ga proberen het spel uit te spelen zonder één cheat te gebruiken, dus dan zal de quad moeten wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 ? Je moet sowieso op een quad in een van de missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freek* Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Wat Ik Ga doen als ik het spel heb... Wachten tot me pc klaar is want die is namelijk stuk.. Dit is me Ouwe Pc Naja me pc moest vandaag klaar zijn want moest nieuwe Processor in naja hoop het maar EN dan als ik hem heb ga ik eerst me pc helemaal leeg halen heel windows er op nieuw op en dan Kan ik op een frisse Pc Het Vette Spel spelen PS. tis nu bijna 12 uur er is nog geen TPG autotje langs geweest Laters mense MVg Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Pete-R, wat je nu zegt is hartstikke fout. Je kan wel degelijk op een Quad, die staat bij een boerderij in de buurt van één van de dorpjes in Los Santos. En je kan gewoon zonder politie naar die dorpjes toe hoor :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) Ik ga lkkr lol maken!!! en GTI downloaden als hij af is Bewerkt: 10 juni 2005 door ICE COLD KILLA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.