NickyHendriks Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Hallo, Het is alweer een tijdje geleden dat ik heb gephotoshopt met renders, de laatste keer is alweer drie maanden geleden. Hierdoor ben ik helaas vanalles weer kwijt en moet ik de draad weer oppakken hoe alles nou ook alweer werkte... Deze keer heb ik een Iron Maiden signature gemaakt Zelf vind ik hem redelijk maar toch niet helemaal wat ik wilde Maarja, ik vind hem wel iets hebben maar ik ga hem niet dragen. Vind me huidige sig mooier Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Heel mooi gedaan. Alleen vind ik de grijze mumie niet 100% op de rode achtergrond passen. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Op zich is je signature wel gaaf geworden. Alleen loop ik toch tegen wat min puntjes aan, zo vindt ik het totaal plaatje te druk, er is van alles te zien waardoor het de orde een beetje verliest. Ik vindt dat de render rechts goed tot zijn recht komt, past er prima bij . Alhoewel de kleuren niet echt matchen, is het wel een render die de aandacht trekt en in mijn ogen een goed contrast met de achtergrond vormt, spring er gewoon uit wat dat betreft! Dan heb je nog een soort van tweede render links, in de achtergrond verwerkt. Ik had die persoonlijk gewoon helemaal weggelaten. Onder andere omdat het imo het totaal plaatje en de structuur verstoord, het staat nogal druk. Ik had dan gewoon de linkse render mooi in het midden geplaatst, en dan misschien wat ingeblend maar dan weer niet té veel. Verder zou ik de tekst die nu wat in de bovenhoek is 'gepropt' mooi naast de render zetten. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 ik vind hem wel mooi maar ik houd niet zo veel van mummie's maar hij is wel redelijk Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Op zich is je signature wel gaaf geworden. Alleen loop ik toch tegen wat min puntjes aan, zo vindt ik het totaal plaatje te druk, er is van alles te zien waardoor het de orde een beetje verliest. Ik vindt dat de render rechts goed tot zijn recht komt, past er prima bij . Alhoewel de kleuren niet echt matchen, is het wel een render die de aandacht trekt en in mijn ogen een goed contrast met de achtergrond vormt, spring er gewoon uit wat dat betreft! Dan heb je nog een soort van tweede render links, in de achtergrond verwerkt. Ik had die persoonlijk gewoon helemaal weggelaten. Onder andere omdat het imo het totaal plaatje en de structuur verstoord, het staat nogal druk. Ik had dan gewoon de linkse render mooi in het midden geplaatst, en dan misschien wat ingeblend maar dan weer niet té veel. Verder zou ik de tekst die nu wat in de bovenhoek is 'gepropt' mooi naast de render zetten. Dus welke render nou? Ik mocht de linkse weg doen, en de linke in het midden zetten . Ik neem aan dat de mummie eruit kan? Maar ik zal eens proberen Nou hopen dat ik niet ben vergeten de PSD op te slaan () Reageren
.NightFlower Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Dus welke render nou? Ik mocht de linkse weg doen, en de linke in het midden zetten . Ik neem aan dat de mummie eruit kan? Maar ik zal eens proberen Nou hopen dat ik niet ben vergeten de PSD op te slaan () Woeps typ foutje Ik bedoelde dat je de render rechts (witte mummie) in het midden kan zetten en de linker in mijn ogen wel weg zou kunnen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Dus welke render nou? Ik mocht de linkse weg doen, en de linke in het midden zetten . Ik neem aan dat de mummie eruit kan? Maar ik zal eens proberen Nou hopen dat ik niet ben vergeten de PSD op te slaan () Woeps typ foutje Ik bedoelde dat je de render rechts (witte mummie) in het midden kan zetten en de linker in mijn ogen wel weg zou kunnen Ik zal het proberen Ik zal er eens eentje maken met de mummie en eentje met die arm Jammer is dat die met die arm niet helemaal erin kan De render is erg mooi EDIT: Ik vind die met de mummie mooier Zoals je al zei Bewerkt: 23 augustus 2009 door Zamg0d1 Reageren
.NightFlower Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) EDIT: Ik vind die met de mummie mooier Zoals je al zei Wat ik dan wel weer jammer vind, is dat bij de signature met de mummie de achtergrond erg druk van structuur is gemaakt (maar dat kan een kwestie van smaak zijn). Die had je in mijn ogen wel gewoon het zelfde kunnen behouden. De 2de signature is in dit geval beter gelukt. Oogt niet te druk en alles past prima bij elkaar Bewerkt: 23 augustus 2009 door .NightFlower Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 EDIT: Ik vind die met de mummie mooier Zoals je al zei Wat ik dan wel weer jammer vind, is dat bij de signature met de mummie de achtergrond erg druk van structuur is gemaakt (maar dat kan een kwestie van smaak zijn). Die had je in mijn ogen wel gewoon het zelfde kunnen behouden. De 2de signature is in dit geval beter gelukt. Oogt niet te druk en alles past prima bij elkaar Je bedoelt op deze manier? Reageren
.NightFlower Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Ja Alleen vind ik persoonlijk het contrast nog erg donker.. Bewerkt: 23 augustus 2009 door .NightFlower Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Ja Alleen vind ik persoonlijk het contrast nog erg donker.. Ik zal eens kijken hoe het eruit ziet zonder de Adjustment Layer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.