daveboy2000 Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) Op het radio station WTCR heb ik bij die telefoongesprekken was Brian aan de lijn. Hoe ik dat weet? omdat de mevrouw van het radio station hem Brian noemde en de gene aan de andere kant van de lijn zij dat hij Brian heet. Kom maar op met de speculatie over Brian. Bewerkt: 21 augustus 2009 door daveboy2000 Reageren
Bayside Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Ten eerste is het geen Brain maar Brian. Ten tweede leeft hij niet.. twee mensen kunnen dezelfde naam hebben, weet je. Reageren
daveboy2000 Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Ten eerste is het geen Brain maar Brian.Ten tweede leeft hij niet.. twee mensen kunnen dezelfde naam hebben, weet je. Ik schrijf toch Brian? btw: het kan ook een soort easter egg zijn van Rockstar games. Want ja, Brian is wel CJ's broertje. Reageren
T@rget Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 In de titel staat Brain. Maar het kan vrij goed zijn dat het een andere Brain is, toch? Reageren
Bayside Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Ten eerste is het geen Brain maar Brian.Ten tweede leeft hij niet.. twee mensen kunnen dezelfde naam hebben, weet je. Ik schrijf toch Brian? btw: het kan ook een soort easter egg zijn van Rockstar games. Want ja, Brian is wel CJ's broertje. Triest kind.. Dit bericht is bewerkt door daveboy2000: 21 Aug 2009, 09:58:53 Ten eerste is het geen Brain maar Brian.Ten tweede leeft hij niet.. twee mensen kunnen dezelfde naam hebben, weet je. Reageren
JoddoJordy Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Alsof er maar 1 brian op de hele wereld is. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Laten we het overlopen, Brian is vermoord en begraven,[/font] gezegt in The Introduction. Buiten dit zou het wel mogelijk kunnen zijn dat er meer dan 1 Brian rondloopt in SA . Alsnog bestaat de mogelijkheid dat hierdoor een mystirieus sfeertje ontstaat rond de persoon Brian Johnson, wie is hij, wat doet hij, leeft hij misschien nog? De kans zou altijd kunnen bestaan, maar ik geloof meer in The Introduction . Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 'If your gonna post bullshit, post a link to prove it' Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 hoe is brian dan dood gegaan? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 hoe is brian dan dood gegaan? Kijk hiervoor The Introduction , het word gezegt in een conversatie tussen Ryder en Big Smoke volgens westsiderules, dus... Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Hoe Brian dood is gegaan wordt nooit echt duidelijk gemaakt. Het enige wat wordt gezegd is dat CJ Brian dood heeft laten gaan, en dat hij daarom naar Liberty City is gevlucht om rust te zoeken. Het wordt niet echt gezegd dat CJ Brian gedood heeft, maar wel dat Brian CJ's leven altijd "miserabel" maakte toen ze kinderen waren, en dat CJ blijkbaar de dood van Brian had kunnen voorkomen, maar dat niet gedaan heeft. Tijdens de missie Big Smoke hoor je ook in CJ's hoofd stemmen waaraan je hoort dat Brian en CJ ruzie hadden. Blijkbaar konden ze dus nooit goed met elkaar opschieten. Hoe Brian dood is gegaan heb je het raden naar, mijn gok is dat hij doodgeschoten is in een gangwar ofzo. Bewerkt: 23 augustus 2009 door ~Lance Vance Reageren
siwes Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Hoe Brian dood is gegaan wordt nooit echt duidelijk gemaakt. Het enige wat wordt gezegd is dat CJ Brian dood heeft laten gaan, en dat hij daarom naar Liberty City is gevlucht om rust te zoeken. Het wordt niet echt gezegd dat CJ Brian gedood heeft, maar wel dat Brian CJ's leven altijd "miserabel" maakte toen ze kinderen waren, en dat CJ blijkbaar de dood van Brian had kunnen voorkomen, maar dat niet gedaan heeft.Tijdens de missie Big Smoke hoor je ook in CJ's hoofd stemmen waaraan je hoort dat Brian en CJ ruzie hadden. Blijkbaar konden ze dus nooit goed met elkaar opschieten. Hoe Brian dood is gegaan heb je het raden naar, mijn gok is dat hij doodgeschoten is in een gangwar ofzo. volgens mij is brian niet dood want de hele verhaallijn gaat over zijn ziekenhuis kosten en dat cj daarom een gangster enzo word aleen komt dat nooit in de verhaallijn voor (ooit eens ergens geleze) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 volgens mij is brian niet dood want de hele verhaallijn gaat over zijn ziekenhuis kosten en dat cj daarom een gangster enzo word aleen komt dat nooit in de verhaallijn voor(ooit eens ergens geleze) A). Dit is een betrekkelijk oud topic B). Dat is in GTA VCS het geval. Omdat Victor Vance geen geld heeft om voor zijn zieke broer te zorgen (hij is nl. uit het leger geschopt) gaat hij het criminele circuit in. Reageren
siwes Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 volgens mij is brian niet dood want de hele verhaallijn gaat over zijn ziekenhuis kosten en dat cj daarom een gangster enzo word aleen komt dat nooit in de verhaallijn voor(ooit eens ergens geleze) A). Dit is een betrekkelijk oud topic B). Dat is in GTA VCS het geval. Omdat Victor Vance geen geld heeft om voor zijn zieke broer te zorgen (hij is nl. uit het leger geschopt) gaat hij het criminele circuit in. ohwja srry ik dagt dat het toch sa was Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.