em4fun Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 hoi ik heb een wagen gemaakt in sketchup en die wil ik graag ingame zetten ik beschik over sketchup pro 6, 3ds max 2009 geregistreerd, zmodeler 2 geregistreerd, ik kon er geen tutorial over vinden in de tutorial list dus.. wie kan me helpen? mijn wagen in 3d warehouse (bestaande brandweer wagen uit san francisco, ik wil hem graag bij de brandweer kazerne in san fiero laten spawnen) Reageren
Beagle Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) Hier staat er een tutorial over. Het is vrij ingewikkeld, een auto ingame zetten, dus als je een beginnend modder bent kan je misschien beter met iets makkelijkers beginnen. Succes Bewerkt: 21 augustus 2009 door Beagle Reageren
em4fun Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 dankje beagle. (en puma voor de tut) ik zal er morgen eens voor gaan zitten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.