Jump to content

MTA SCRIPTER GEZOCHT!


Mirco9

Recommended Posts

Hallo! ik zou graag willen dat 1 van jullie met mij een server te maken (jouwn baan Scripter) ik kan het niet dus ik heb iemand nodig :( Dus als je me het ook nog een beetje zou willen leren mag dat zeker ook :)

Geintreseerd? Stuur een Pm of een mail:

Groetjes Mirco!

Bewerkt: door Svenie
E-mail uit post verwijderd
Link to comment
Delen op andere websites

Het is, net zoals in je andere topic, verboden om e-mails te plaatsen. En, ook net zoals in je andere topic, is het niet makkelijk om een scripter te vinden die je het wil leren, het is beter als je tutorials gaat volgen.

Misschien is het ook handig om even naar de ''MTA links'' te gaan, die net boven het SubForum staat, misschien kunnen een van die topics je verder helpen.

Ik heb hier even een tutorial gezocht over het maken van een server in San Andreas: Multi Player, klik. Deze tutorial is aan te raden voor beginners en is zeer uitgebreid. ;)

Veel succes Micro9! :tu:

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas voor jou kan ik dit topic niet openlaten vanwege de regels van dit forum. Naar mijn mening is het rekruteren van leden een vorm van reclame en dus een manier om leden naar je server te halen. Aangezien de leden tevens een IP adress nodig hebben, en je daarvoor moeten PM'en, is er geen twijfel mogelijk. Verder is het inderdaad niet toegestaan om je e-mail adres in je post te vermelden, vandaar dat ik hem ook uit de hoofdpost heb gehaald.

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...