martijnn Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) Ik heb een hoop gta sa screenshots voor de pc gezien. En het opmerkelijke was dat ik bijna op geen van alle autos zag. Jawel, een lege straat dus. Hopelijk komen we straks wel autos tegen zeg :blink: En de straten lijken ook vrij leeg Bewerkt: 6 juni 2005 door martijnn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Een reden dat veel van de screenshots die R* gemaakt heeft geen auto's bevatten zou kunnen zijn, dat het geen echte ingame screen shots zijn, maar opnames gemaakt met hun design tooling, zogenaamde "renders". Op die manier kunnen ze screens van een betere kwaliteit tonen. Beetje vals-spelen dus, eigenlijk PS. let wel "zou kunnen zijn", niemand behalve R* weet dat zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 het kan ook zijn dat het te maken heeft met de pop up dat de wagens en dergelijk ineens verschijnen als je wat dichterbij komt (zie ook t tourfilmpje waar bomen,wagens,mense etc. zomaar ineens tevoorschijn komen) dit was overigens ook bij de vorige delen van GTA dus zo me niks verbazen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 kijk ook eens bij de Walkthrough...en dan bij missie screens (maakt niet uit welke) daar zie je ook geen enkele auto. heb de No-traffic cheat aangezet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Een reden dat veel van de screenshots die R* gemaakt heeft geen auto's bevatten zou kunnen zijn, dat het geen echte ingame screen shots zijn, maar opnames gemaakt met hun design tooling, zogenaamde "renders". Op die manier kunnen ze screens van een betere kwaliteit tonen. Beetje vals-spelen dus, eigenlijk PS. let wel "zou kunnen zijn", niemand behalve R* weet dat zeker Weet je misschien ook of je soort gelijke programma's kan downloaden voor bijv. Gta vice city? Het lijkt mij wel leuk om ''professionele'' screens te maken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Weet je misschien ook of je soort gelijke programma's kan downloaden voor bijv. Gta vice city? Het lijkt mij wel leuk om ''professionele'' screens te maken . nee lijkt me saai waarom zou je de autos weglaten volgens mij worden se screens dan wel erg saai vooral bij vice city. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Een reden dat veel van de screenshots die R* gemaakt heeft geen auto's bevatten zou kunnen zijn, dat het geen echte ingame screen shots zijn, maar opnames gemaakt met hun design tooling, zogenaamde "renders". Op die manier kunnen ze screens van een betere kwaliteit tonen. Beetje vals-spelen dus, eigenlijk PS. let wel "zou kunnen zijn", niemand behalve R* weet dat zeker Weet je misschien ook of je soort gelijke programma's kan downloaden voor bijv. Gta vice city? Het lijkt mij wel leuk om ''professionele'' screens te maken . ze gebruiken daarvoor hun eigen design tools die gaan ze natuurlijk niet vrijgegeven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.