pietja Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 als ik gta 4 opstart dan gaat hij eerst de savegame van een andere savegame laden ik wil graag instellen dat hij automatisch de goede savegame instelt maar weet niet hoe dat moet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 als ik gta 4 opstart dan gaat hij eerst de savegame van een andere savegame laden ik wil graag instellen dat hij automatisch de goede savegame instelt maar weet niet hoe dat moet. Ik heb juist hetzelfde, bij mij laad hij een save-game dat ik niet kan saven maar wel kan laden, eigenlijk denk ik dat je hier niks voor kan instellen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Voor zover ik weet laad het normaal de savegame waarmee je het laatst hebt gespeeld of het laatst hebt gesaved. Probeer beide dingen eens uit en wie weet kan je er dan voor zorgen dat de goede savegame automatisch start. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Probeer eens met de goede savegame een missie te voltooien, dan doen hij een Autosave. Misschien dat dat werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietja Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Probeer eens met de goede savegame een missie te voltooien, dan doen hij een Autosave. Misschien dat dat werkt. nee dat werkt jammergenoeg niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Zoals Hanneswasco al verteld heeft is er geen instelling die dat kan veranderen. GTA laadt automatisch de laatst opgeslagen savegame op, mocht je een andere savegame willen, dan ga je naar het Pauzemenu, helemaal naar dat rechterste ding, iets als "Game" of "Load", weet ik even niet, maar daar staat ook iets als "Load" of "Load savegame", daar kun je dan je gewenste savegame selecteren. Start deze op, sla hem meteen op en die savegame is de laatst opgeslagen savegame en hij zal dus voortaan automatisch laden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietja Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Zoals Hanneswasco al verteld heeft is er geen instelling die dat kan veranderen. GTA laadt automatisch de laatst opgeslagen savegame op, mocht je een andere savegame willen, dan ga je naar het Pauzemenu, helemaal naar dat rechterste ding, iets als "Game" of "Load", weet ik even niet, maar daar staat ook iets als "Load" of "Load savegame", daar kun je dan je gewenste savegame selecteren. Start deze op, sla hem meteen op en die savegame is de laatst opgeslagen savegame en hij zal dus voortaan automatisch laden. dat is juist het probleem dat dat niet werkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Zoals Hanneswasco al verteld heeft is er geen instelling die dat kan veranderen. GTA laadt automatisch de laatst opgeslagen savegame op, mocht je een andere savegame willen, dan ga je naar het Pauzemenu, helemaal naar dat rechterste ding, iets als "Game" of "Load", weet ik even niet, maar daar staat ook iets als "Load" of "Load savegame", daar kun je dan je gewenste savegame selecteren. Start deze op, sla hem meteen op en die savegame is de laatst opgeslagen savegame en hij zal dus voortaan automatisch laden. dat is juist het probleem dat dat niet werkt Wat heb je allemaal al geprobeert? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandermrpsv Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Ik heb t ook al een paar keer gehad maar t gaat vanzelf weer over bij mij. Of ik heb iets gedaan prongelijk waardoor t weer goed was. Ik ga best veel met vrienden wat kloten. Moet je ook s proberen misg werkt dat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Zoals Hanneswasco al verteld heeft is er geen instelling die dat kan veranderen. GTA laadt automatisch de laatst opgeslagen savegame op, mocht je een andere savegame willen, dan ga je naar het Pauzemenu, helemaal naar dat rechterste ding, iets als "Game" of "Load", weet ik even niet, maar daar staat ook iets als "Load" of "Load savegame", daar kun je dan je gewenste savegame selecteren. Start deze op, sla hem meteen op en die savegame is de laatst opgeslagen savegame en hij zal dus voortaan automatisch laden. dat is juist het probleem dat dat niet werkt Het kan aan idiote dingen liggen. Heb je misschien het internet eruit gehaald, ik weet niet of je een 360 hebt, maar als je dat doet, dan gaat soms de tijd terug naar 2005(!) (ik weet niet of dat zo is bij de PS3). Of je moet gewoon je hele klok goed zetten (zoiets dat je klok gewoon op 20 augustus stond tijdens de save die je niet wil laden, maar nu op 1 juli ofzo voor de savegame die je wél wil laden). Ik denk dat het wel zoiets is, en anders heb je een klein glitchje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietja Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Zoals Hanneswasco al verteld heeft is er geen instelling die dat kan veranderen. GTA laadt automatisch de laatst opgeslagen savegame op, mocht je een andere savegame willen, dan ga je naar het Pauzemenu, helemaal naar dat rechterste ding, iets als "Game" of "Load", weet ik even niet, maar daar staat ook iets als "Load" of "Load savegame", daar kun je dan je gewenste savegame selecteren. Start deze op, sla hem meteen op en die savegame is de laatst opgeslagen savegame en hij zal dus voortaan automatisch laden. dat is juist het probleem dat dat niet werkt Het kan aan idiote dingen liggen. Heb je misschien het internet eruit gehaald, ik weet niet of je een 360 hebt, maar als je dat doet, dan gaat soms de tijd terug naar 2005(!) (ik weet niet of dat zo is bij de PS3). Of je moet gewoon je hele klok goed zetten (zoiets dat je klok gewoon op 20 augustus stond tijdens de save die je niet wil laden, maar nu op 1 juli ofzo voor de savegame die je wél wil laden). Ik denk dat het wel zoiets is, en anders heb je een klein glitchje. hij staat inderdaad op 2005. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 hij staat inderdaad op 2005. Dan moet je dat dus veranderen naar 2009.Dan saven, en dan als het goed is, wel normaal kunnen laden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.