NummerLock Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) Hoe vind ik ze: Ik kijk op WikiGTA waar ze zijn terwijl ik op me PSP VCS zit te spelen. Hoe pak ik ze: Met een hunter wat raketjes afvuren ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Oh jeah! I'm the greatst!!! EDIT: Ik ben het nu aan het doen Bewerkt: 21 augustus 2009 door NummerLock Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Je moet ze kapot schieten , door middel van een Sniper. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Eigenlijk door elk soort wapen kan het gewoon. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Eigenlijk door elk soort wapen kan het gewoon. Je kan met de andere wapens op de PS2 niet zelf mikken . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) Eug , en waarvoor dient dit forum ? Lijkt mij onnodig ... Iedereen wist dit al ... Bewerkt: 21 augustus 2009 door Dakendak Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zero-two Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Eug , en waarvoor dient dit forum ? Lijkt mij onnodig ... De topic starter heeft een vraag gesteld, daar diend het forum voor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foempie6 Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Maar hij heeft het antwoord toch al zelf, duzz het is een beetje onnodig... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zero-two Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Maar hij heeft het antwoord toch al zelf, duzz het is een beetje onnodig... Ja, daarvoor moest hij eerste een topic starten. Maar goed, dit topic kan natuurlijk open staan waneer hij nieuwe vragen heeft, zoals ik dat hier ook deed. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Maar hij heeft het antwoord toch al zelf, duzz het is een beetje onnodig... Ja, daarvoor moest hij eerste een topic starten. Maar goed, dit topic kan natuurlijk open staan waneer hij nieuwe vragen heeft, zoals ik dat hier ook deed. Hij heeft geen enkele vraag gesteld hoor , hij vraagt: 'Hoe doe jij het?', zoals in die vele topics die er zijn . PS: Foempie6, welkom op het forum . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Ah zo , srry , had eht niet gezien .. Srry voor mij moderaterige reactie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Ik hang d'r meestal een hangslot aan, die zijn zo zwaar dat ze vanzelf kapot knappen.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts