haqa Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 in een missie moet je zoon bewijs matereaal voor .c.r.a.s.h. halen die koffer bleef in de lucht hangen en toen 1min later missie voorbij raar maar waar[/font] Reageren
Donutdragon Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Je geeft een beetje weinig informatie vind je niet? Hoe heet de missie? Heb je het vaker geprobeerd? Gebruik je cheats/mods? Heb je vaker dit soort problemen? De missie heet Misappropriation volgens mij. Je kunt deze missie trouwens op 2 manieren doen: Of je maakt die hele achtervolging, of je sluipt nog voor de achtervolging achter de gebouwen langs, schiet de FBI agent dood met een sniper pakt daarna snel het koffertje. Lees wikigta anders. Reageren
haqa Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 het was voor dat die chopper upsteeg! ik schiet met raket en die gaat in de lucht kapot die chopper! ik was in minder dan 31uur met san andreas klaar maar delete de save game en het was zonder cheats[/font] Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Maak hem dan dood voordat ie opstijgt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.