Galiorix Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb deze middag weer eens een beetje creatief zitten doen en een video gemaakt van fragmenten uit Top Gear, waarin ze de Mercedes Benz CLK Black reviewen. Er is vooral geknipt, ik heb verder niks aangepast aan de footage. Muziek is ook aangepast om beter aan te sluiten op de beelden. Enjoy! Ik zie zojuist dat ik het verkeerde filmpje geupload heb, de aspect ratio stond bij deze verkeerd en daardoor is het beeld samengedrukt. Andere versie geupload en post aangepast. Bewerkt: 21 augustus 2009 door Galiorix Reageren
Traser Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Wow, ziet er goed uit man KUTGW Reageren
Galiorix Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Video staat nu in HD op Youtube, jammer alleen dat GTAForum nog steeds een 4:3 code heeft voor de Youtube video's. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.