Jump to content

langzame verbinding


scaperun40

Recommended Posts

zeg eerst wat voor interbrowser hebt welke computer en hoeveel ruimte videokaart?

je browser heeft er niks mee te maken :duh:

Wat zijn de specs van je pc?

Wat voor een internet heb je?

wesley jij zeikt mij ook altijd af :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ja idd, omdat het nogal irritant word dat er telkens slecht advies word gegeven, je internetbrowser is bijvoorbeeld helemaal niet relevant.

Maar om ff on-topic te gaan; sluit alle internetetende applicaties eens af, bijvoorbeeld je Bittorrent, msn en andere applicaties.

Link to comment
Delen op andere websites

ja idd, omdat het nogal irritant word dat er telkens slecht advies word gegeven, je internetbrowser is bijvoorbeeld helemaal niet relevant.

Maar om ff on-topic te gaan; sluit alle internetetende applicaties eens af, bijvoorbeeld je Bittorrent, msn en andere applicaties.

jonge ik ben toch naar een winkel geweest toen me gta IV niet lukte het lag aan me internet browser

Link to comment
Delen op andere websites

zeg eerst wat voor interbrowser hebt welke computer en hoeveel ruimte videokaart?

je browser heeft er niks mee te maken :duh:

Wat zijn de specs van je pc?

Wat voor een internet heb je?

processor: intel ® Core 2 Duo CPU P8400 @ 2,26GHz 2,27 GHz.

Geheugen ( RAM ) : 4,00 GB

Type computer: 32-bits besturingssysteem

internet explore 7 of 8

Link to comment
Delen op andere websites

en wat voor een gtafische kaart?

Je processor voldoet ook maar ent ana de minimale eisen, je kunt hem zien als een c2d van 1.8GHz voor de desktop. Hij voldoet aan de eisen zoals ze achterop staat maar een laptop is veel minder krachtig dan een dergelijke desktopvatiant.

Link to comment
Delen op andere websites

en wat voor een gtafische kaart?

Je processor voldoet ook maar ent ana de minimale eisen, je kunt hem zien als een c2d van 1.8GHz voor de desktop. Hij voldoet aan de eisen zoals ze achterop staat maar een laptop is veel minder krachtig dan een dergelijke desktopvatiant.

een nvidia 526 mb

Link to comment
Delen op andere websites

Randomcharacter en wesley123, discussie voeren doen jullie maar via PM. Graag dit draadje verder schoon houden en hier wegblijven als je geen nuttige oplossing weet voor het probleem van de topicstarter. Bij deze zijn jullie beiden gewaarschuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...