Mr-HocusPocus Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) en mijn geheugen is 3 mb minder dan die vraagt en videokaart is slechter als een 8600 gt waar ik verbaasd van sta terwijl een 9400 beter is :S 9400GT is niet beter. Laat ik het even uitleggen: De 9 in het 4 nummerige serie nummer van nVidia is de serie, in dit geval dus de 9e. Het 2e server, welke kan variëren van 2 tot 8 geeft de hoogte van de prestaties aan. Die van jou is dus 4 en dat is lager als de 6 van de 8600GT. Overigens hebben ze dit systeem met de laatste serie kaarten weer laten vallen voor een nieuw systeem. agrghhh shitzooi zo had ik het niet bekeken dus kocht ik deze kaart maar dit is volgens mij de beste kaart qua low profiles en dan echt de allerkleinste low profile want ik heb echt een mini slimline pc Hp slimline S3422.UK daar paste het net precies in groter niet het is van ASUS 1 GB http://lab.ge/images/asus-1gb-gef-pci-e-2....00gt-di-1g-lp-l alleen dat stukje lange ding waar de hdmi aan kan sluiten zeg maar dat zilvere band heb ik korter laten maken zelfde lengte als kaart zelf. Toen paste het erin. Bewerkt: 21 augustus 2009 door Mr-HocusPocus Reageren
Galiorix Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Dan denk ik dat er ook een nieuwe kast moet komen... Want een 9400 is zoals je zei low profile en een normale kaart is veel langer. Reageren
Mr-HocusPocus Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 @hanneswasco je hebt me echt heel erg goed geholpen met die power options ( energiebeheer) nu heb ik dankzij jou i.p.v 1600mhz nu 2400 mhz nu gaat die op de behorende 2,4 ghz i.p.v 1.6 ghz met dat stomme energie besparend ding :S helpt nu ook met gta iv ik speel texture render: High texture filter: Highest Shadow: Off (low/medium is niet zo mooi gaat wel soepel dan maar high vind ik mooist maar het lagt een beetje dan) Reflections: Low (of soms medium maar niet belangrijk vind ik) Water Quality: Low (vind ik niet belangrijk) View Distance: 26 Detail Distance: 51 Vehicle density: 1 (ik zie geen verschil als het 100 staat) Shadow Density: 0 (heb shadow off dus dit kan ook 0/off) hij performt goed zijn er nog meer ideeen om het beter te laten performen zoals dat met energiebeheer? wat hanneswasco net zei dat ik het nog beter kan instellen. heb ook de ultimate tweak fps boost gedaan. En helpt ook. Reageren
Mr-HocusPocus Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 (bewerkt) ik wou eigenlijk de XFX 9500GT Met SLI halen low profile maar die hadden ze niet meer in voorraad (alternate) alleen nog de low profile versie 9400GT (van serie 9) dus nam ik die eigenlijk had ik de 9500GT SLI moeten halen Bewerkt: 22 augustus 2009 door Mr-HocusPocus Reageren
Sprunk Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Vehicle density bepaald hoeveel auto's er rond rijden. Die heb je nu op 1 gezet dus je bent waarschijnlijk alleen op de wereld nu. (AKA I am Legend). Die kun je beter op 35-40 zetten wil het verkeer ook echt een beetje aanvoelen zoals in NYC. Verder wel zonde dat de schaduwen uit staat. Ik vind dat een behoorlijk plee gezicht, maargoed. Niet echt mooi voor de filmpjes die je gaat maken. Reageren
Mr-HocusPocus Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik heb 1024 X 768 Texture Render: High Reflection: Off/Low Shadow: Off Water Quality: Low Texture Filtering: Highest View Distance: 26 Detail Distance: 51 vehicle density: 31 Shadow Density: 0 en hij gaat zeer soepel. zijn er ideeén, waarbij ik hem mooi kan krijgen en soepel zonder lag. als ik shadow very high zet dan lagt die zelden/soms maar ik zou graag shadow willen enzo en graphic boost iemand ideeén? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Met een 9400GT lukt dat niet. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 zijn er ideeén, waarbij ik hem mooi kan krijgen en soepel zonder lag. als ik shadow very high zet dan lagt die zelden/somsmaar ik zou graag shadow willen enzo en graphic boost iemand ideeén? Zet de Texture Quality op Medium, en de Shadow Quality op High/Very High. Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Maar een 9400GT heeft veel te weinig power voor Extra hoge schaduwkwaliteit. Dan maakt de texture quality ook niet echt veel uit denk ik. Reageren
Mr-HocusPocus Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 zijn er ideeén, waarbij ik hem mooi kan krijgen en soepel zonder lag. als ik shadow very high zet dan lagt die zelden/somsmaar ik zou graag shadow willen enzo en graphic boost iemand ideeén? Zet de Texture Quality op Medium, en de Shadow Quality op High/Very High. Maar een 9400GT heeft veel te weinig power voor Extra hoge schaduwkwaliteit. Dan maakt de texture quality ook niet echt veel uit denk ik. ik had net visual IV 1.3 gedaan en nu wil ik gta iv opstarten via social club en dan doet die het niet gaat die laden zeg maar muis > zie ik dan cdtje en dan opeens gebeurd er niks en als ik gewoon naar program files gaat en dan via map zelf GTAIV.EXE ga aanklikken doet die hetzelfde :S Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Kan je precies uitleggen wat Visual IV 1.3 is? Want als het een mod is heb je kans dat je hem verkeerd geinstalleerd hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.