Jump to content

hoe moet ik een mod op sa zetten?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Er zijn verschillende mods, dus als je even een link stuurt welke mod je wilt installeren, kunnen we je ermee helpen. Als je de mod download, en in de readme kijkt, helpt ook al veel.

@Hieronder: je bent terug! :dans:

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Je hebt zoals Beagle zegt verschillende soorten mods.

Je hebt map mods, auto mods, en natuurlijk SCM mods. Map mods zorgen ervoor dat je een nieuwe map of een huidige map vervangt in GTA. Voor dit te installeren heb je IMG tool nodig, om dingen toe te voegen aan het gta3.img. Ook kan je andere programma's nodig hebben, maar die staan steeds vermeld in de 'readme' van de mod zelf.

Als het gaat over een Auto mod, kun je die op verschillende manieren installeren. Je kan een auto installeren aan de hand van ook de IMG-Tool. Je bestanden vervangen dat je moet vervangen in het gta3.img en vervolgens ook de handeling en vehicle.ide handmatig aanpassen. Maar als je een beginnende modder bent, is dit niet echt gemakkelijk om dit te installeren, daarom raad ik je de GGMM aan. Dan kan je met 1 simpele druk op de knop een auto installeren zonder problemen.

Hier heb je een link naar GGMM.

Mocht je er nog niet wijs uit geraken, dan help ik je met plezier verder. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...