Jump to content

Pc Beoordeling

Recommended Posts

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Damos

13

• Limbolander

8

• TaartJJ~!

7

• Galiorix

5

Geplaatst:

Veel en veel te duur, verder ligt het eraan op wat voor resolutie je van plan bent GTA IV te gaan spelen.

Geplaatst: (bewerkt)

Woooh weet iemand nog een andere dan voor een gamer? Beste resolutie nu zit ik op low.

Bewerkt: door Damos
Geplaatst:
Oude processor, kut moederbord, el cheapo voeding, slechte videokaart.

ipv afkraken hebben we liever beargumenteerde posts en/of suggesties zoals de TS luidt.

lol[/font]

Geplaatst:
Ik hoef er geen Monitor bij en geen toetsenbord Ik heb hier nog een 22'' monitor staan dus.

Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde hoe hoger de resolutie waarop jij gta IV plant te spelen, hoe zwaarder de benodigde eisen voor je PC.

Geplaatst:

Ja hoogste resolutie als het kan en dan ook nog redelijke snelle pc. Ik heb hier nog een hdd van 250gb liggen en een externe hdd van 1TB dus het hoeft niet al te veel hdd geheugen te hebben.

Geplaatst:

22" zal maximaal 1920x1200, waarbij 1680x1050 vaker voorkomt. Het is dus niet zo heel moeilijk te bedenken welke resolutie hij maximaal aan kan. ^_^

Geplaatst:

@Senneken: ik zou voor een ander moederbord gaan, eentje van Gigabyte met de AMD 790X chipset. Verder prima systeempje, zou moeten lukken.

Geplaatst:
@Senneken: ik zou voor een ander moederbord gaan, eentje van Gigabyte met de AMD 790X chipset. Verder prima systeempje, zou moeten lukken.

Ik zou ook een voeding met minder watt nemen. 550 voldoet prima in dit geval, het heeft geen enkel nut om meer te nemen.

(persoonlijk zou ik ook Intel nemen, maar dat is kwestie van persoonlijke voorkeur)

Geplaatst: (bewerkt)

Intel is nogal duur als je een goed systeem wil, een goede Quad Core van Intel kost meer dan een erg goede II X4 van AMD. :) Op aanraden van Galiorix een nieuw moederbord erbij:

>>Phenom II X4 en GTX260<<

>>Phenom II X4 en HD4870<<

>>Phenom II X4 en HD4980<<

HD4890 is op de 4870x2 na de beste kaart van Ati, daar zit je zeker goed mee.

Je moet dus nog een kast + dvd-drive zoeken, en dan ben je zeker van een mooie pc. :) Als je budget het toelaat, neem dan een nog iets betere processor.

EDIT: Ik denk dat dit het beste is voor je budget van 700 euro (de pc in de hoofdpost was 680, ik denk dat je nog wel ergens 20 euro hebt? :puh:)

>>klik<<

AMD Phenom II X4 965 Black Edition @ 3.4 Ghz

XFX Radeon HD4890 1 gig DDR5

4 Gig OCZ DDR3 ram-geheugen

Gigabyte AMD 790X Moederbord

Antec Earthwatts 650 Watt

Cooler Master 330 ATX

Samsung DVD brander zwart

Totaal 969.99 euro, een geweldig goed systeem dat het systeem in de hoofdpost zwaar ownt. :) Als dit te duur is kan je nog altijd eentje van bovenstaande nemen die minder kosten. Qua case heb ik Cooler Master, volgens veel mensen hier op het forum een goed merk. :) Als je 'm niet zo goed vindt, kan je nog altijd een andere kiezen.

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:

ik zelf heb deze pc:

GTX260

4gb intern geheugen

E8400 cpu

22inch scherm 1650x1050resolutie

Windows XP (Vista draait die serieus slechter op zelf getest)

patch: 1.4

en draai hem op high! en op die reso, vloeibaar zonder stotteren etc.

(dit geef ik aan dat je met dit systeem GTA gewoon GOED kan draaien)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...