TaartJJ~! Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 En is deze even goed. (verwacht het wel namelijk een 10tje duurder :P) Zelfde kaart ja. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 14 dagen en voor mij is het een ramp want ik ben ongeduldig 14? Oh dan moet er inderdaad een andere worden toegevoegd! Momentje aub! Wederom, als je hem zelf wilt bouwen Door Azerty bouwen Tientje duurder, maar dan hoef je niet tot de oneindigheid wachten (14 dagen betekent bij Azerty meestal meer) Ligt het nou aan mij of ontbreekt de DVD Drive? ( Ik heb niet het hele topic gevolgt dus mss heeft hij die al en heb ik dat niet gelezen) Reageren
Damos Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2009 En hoelang zou de montage door azerty duren voor ik hem kan afhalen? Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 En hoelang zou de montage door azerty duren voor ik hem kan afhalen? Ik denk dat je daarvoor even naar de Azerty helpdesk zou moeten mailen, dan weet je het in ieder geval morgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.