Pesimist Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Hallo ik heb gta sanandreas (pc) orgineel en ik wil weten wat voor versie het is is ????hoe kan ik dit zien.? Reageren
flippie13 Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 heel simpel, start gta sa op, kijk in het hoofdmenu rechts onderin, staat daar v2, dan heb je v2 Staat daar niks, dan heb je v1 maar je hebt hier ook een apert deel voor sa waar je vragen over sa kwijt kunt Reageren
Jowx Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Zo, kom ik ook eens in de GTA sectie van het forum.. Verplaatst naar GTA:SA.. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Je kan om te kijken welke versie je hebt ook deze methode gebruiken. Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze... ...568KB, dan heb je V1 (savegame) ...562KB, dan heb je V2 (savegame) Reageren
Pesimist Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 dankje wel :D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.